Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

У Сумах перевізники порушують умови договору

411

Умовою підвищення ціни проїзду у маршрутних автобусах у м. Суми до 7 гривень було те, що перевізники зобов’язуються налагодити зокрема роботу GPS-трекерів. Але як мінінму троє з них – не виконали даної умови

На кінцевій зупинці 12-го мікрорайону – “вулиці Героїв Крут” близько опівдня 1 березня в напрямку центра міста було дві маршрутки: № 55 і 13. Їх бачив і мобільний додаток, який відстежує рух міського громадського транспорту. А от маршрутку № 3 програма відстежити не змогла, повідомляє Суспільне.Суми.

Пані Олександра користується мобільним додатком міського транспорту.

“Користуюсь, але для тролейбусів і автобусів “Електроавтотрансу” маршрутки приватні зазвичай не відслідковуються”, – говорить пасажирка пані Олександра.

В іншому кінці міста на вулиці Роменській мобільний додаток відстежує маршрутки № 17а, 55, але не бачить 19-ту та 1-шу маршрутки. За кермом останньої був пан Микола. Чому не працює його трекер – не знає: “Я ж не електронник, не комп’ютерник, він є. Ось стоїть, а чого він не працює я не знаю”.

Минулого тижня, розповів начальник міського відділу транспорту Сергій Яковенко, перевірили 15 маршрутів – чи працюють у них трекери, претензії мають до трьох перевізників.

“Такі перевізники як ФОП “Масюк”, ПП “Запорожець” не відреагували на вказані недоліки щодо роботи у вечірній час та відновлення GPS-приладів. Також це стосується деяких маршрутів, які обслуговує ТОВ “Сумипастранс”, – зазначив Яковенко під час апаратної наради при міському голові.

Прокоментувати слова Сергія Яковенка Суспільне попросило перевізників. Олександр Запорожець та керівник “Сумипастрансу” Олександр Кузьменко говорити телефоном не забажали, Тетяна Масюк сказала: “Мало що він сказав. Спитайте в нього: чому він так сказав. Вийдіть подивіться як вони працюють”.

Перший термін, коли у міській раді давали приватним перевізникам час на відновлення роботи GPS-трекерів, було 15 лютого – за два тижні після підвищення плати за проїзд. Тоді так само не можна було відстежити машини, зокрема, на 1-му та 55 маршрутах. Наявність і робота такого обладнання – одна з умов укладеного з перевізниками договору.