Опрос
Что вам не нравится в методах ведения агитации вашими оппонентами?
Валерий Толбатов,
руководитель фракции ПРУ в облсовете:
«Мы свою предвыборную кампанию не строим на критике, строим ее на пропаганде тех результатов, которые имело правительство и коалиция за прошедший год, и на тех социальных гарантиях, которые заложены в нашей программе. Методы оппонентов никогда не устраивают. То, что было в пятницу (приезд лидеров НУНС) — поливание грязи на коалицию и ПРУ без всяких аргументов, это не наш стиль, это популистские лозунги, повторение той же программы исполнителями, которые были на президентских выборах».
Владимир Полохало,
кандидат в нардепы от БЮТ:
«Не можу сказати, подобаються чи не подобаються. Йдеться про інше — прийнятні чи не прийнятні. Мені, як людині, не подобається і не прийнятне мені як аналітику брутальне використання адміністративного ресурсу, брудних технологій нашими опонентами з самого початку виборчої кампанії. Маю на увазі затримку реєстрації списку кандидатів БЮТ, адже потім всі (члени ЦВК) визнали правоту адміністративного суду. Основна мета була — затримати на старті виборчої кампанії свого конкурента. Була оголошена стометрівка, всі побігли, а БЮТ декілька метрів уже пропустив. Такого роду брудні адміністративні технології дають скоріше ефект бумеранга і додають сьогодні БЮТу».
Александр Лаврик,
зампред областной организации «Наша Украина»:
«Виборча гонка — це конкуренція ідей, програм, і кожен має право доносити до виборців основні меседжі, основні положення. Не подобається те, що з’являються листівки без вихідних даних, брудні, абсолютно необ’єктивні. Їх роздають втіхаря на місцях скупчення людей. Ми цього не приймаємо і засуджуємо такі методи».
Леонид Мордовец,
председатель обкома СПУ:
«Питання не зовсім коректне. Кожна політична сила будує свою агітаційну кампанію, виходячи зі своїх можливостей, в тому числі і фінансових. Сьогодні ми маємо три політичні сили, які представляють інтереси крупного капіталу, тому у них багата агіткампанія. Наша політична сила такими можливостями не володіє, тому використовуємо свої методи, способи ведення агіткампанії. Вони будуть більш наближені до виборця — спілкування агітаторів, активістів, кандидатів в нардепи з виборцями. Щодо брудних технологій… Звичайно, опонентами використовується наклепницька, неправдива інформація. Будемо на неї реагувати…»
Владимир Даниленко,
первый секретарь обкома КПУ:
«Повертаючись до бігбордів… Це іде пропаганда реалізації ініціатив президента чи пропаганда виборчого блоку НУНС? Треба перевірити, за які ресурси використовуються ці технології: чи це гроші виконавчої влади, чи кошти партії? Тут є запитання. Ми не можемо чітко розграничити ці питання. Це більш витончені методи адмінресурсу».