Сумчанам виділили кошти за самостійне відновлення пошкодженого житла
Члени виконкому Сумської міської ради підтримали рішення щодо порядку виплати матеріальної допомоги населенню для відшкодування витрат за самостійне відновлення житла, пошкодженого внаслідок війни.
Це буде цільова одноразова грошова виплата з бюджету Сумської МТГ особам, які самостійно відновили пошкоджені конструктивні елементи належних їм житлових приміщень, що розташовані на території громади. Її розмір визначатимуть у межах усередненої вартості (ціни) в Сумській області на основні будівельні матеріали, вироби, конструкції та витрати, пов’язані з відновленням, або за іншим порядком чи критеріями, визначеними відповідною комісією.
Під час засідання виконавчого комітету також ухвалили рішення щодо виділення для виплати такої матеріальної допомоги 3 млн грн.
Право на отримання Допомоги мають особи або їхні представники:
власники (співвласники) житлових приміщень або, якщо названі особи при житті (в період діяльності) не отримали Допомогу, їх спадкоємці (правонаступники);
спадкоємці (правонаступники), які з об’єктивних причин на дату пошкодження житлових приміщень, не мали можливості зареєструвати право власності після померлого (реорганізованої юридичної особи);
наймачі житлових, в тому числі службових, приміщень державної або комунальної власності.
До житлових (жилих) приміщень, щодо відновлення яких надається Допомога, належать: кімнати у гуртожитках, квартири, індивідуальні житлові будинки, місця загального користування гуртожитків.
До конструктивних елементів житлових приміщень, на відновлення яких надається Допомога, відносяться ті, які безпосередню забезпечують відсіч житлового приміщення від довкілля, в тому числі але не виключно:
вікна, балконні рами, балконні блоки, рами лоджій тощо,
двері вхідні, двері на балкон, двері до лоджії тощо;
покрівля, в тому числі конструктивні та несучі елементи, стеля;
мережі водопостачання та водовідведення, газо-, тепло-, електропостачання, окрім мереж та приладів обліку, які знаходяться на балансі постачальників відповідних послуг.
Оформити виплати можна у Департаменті соцзахисту СМР, вул. Харківська, 35
Особи, які виявили бажання отримати Допомогу, звертаються з письмовою заявою у довільній формі до Комісії з проханням надати Допомогу та надають письмову згоду на збір та обробку інформації про персональні дані, які необхідні для призначення Допомоги.
В заяві зазначається:
прізвище, ім’я, по батькові (найменування) заявника, контактний номер телефону;
місце мешкання (знаходження) заявника;
адреса місцезнаходження пошкодженого житла;
посилання на правовстановлюючий документ;
реквізити акта обстеження пошкодженого майна;
наявність співвласників, їх прізвище, ім’я, по батькові;
детальний перелік відновлених конструктивних елементів житла та опис виконаних робіт, із зазначенням місця їх розміщення (виконання) з прив’язкою до технічного паспорта на житлове приміщення;
сума Допомоги, яку просить надати заявник;
інформація про особовий рахунок, відкритий в уповноваженій банківській установі.
До заяви додаються:
копії паспорта заявника або, за його відсутності, іншого документу, що посвідчує особу та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) за умови відсутності інформації про такий номер у паспорті в формі ID-картки;
копії правовстановлюючих документів на житлове приміщення;
копію технічного паспорта на житлове приміщення;
копії документів, які підтверджують витрати щодо відновлення майна.