Як організувати ефективні продажі на онлайн-сервісі для продажу речей
Продаж речей є одним з найприбутковіших видів бізнесу. На речі завжди є попит, і цільова аудиторія у такого товару дуже велика. Проте, сучасний ринок переповнений пропозиціями, через що побудувати ефективний бізнес не просто. Але все ж таки це можливо, достатньо лише знати деякі хитрощі та методи.
Вибір торгівельного майданчика
Це перший крок на шляху до вдалих продаж. Торгівельних майданчиків сьогодні багато, тому варто детально вивчити особливості кожного з них, аби продаж речей був активним та приносив прибуток. Враховувати треба наступні показники:
- популярність. Варто обирати відомі платформи, оскільки на них велика аудиторія, тож і попит буде активнішим;
- цільове призначення. Є платформи, де продають будь-які товари, а є – орієнтовані на одяг та речі для дому, як наприклад, «Шафа». Для продажу одягу краще обирати саме цільові платформи, це підвищує вірогідність попиту;
- функціонал. Добре, якщо на платформі буде реалізований каталог з розділами, фільтрами, різними можливостями оплати. Це зручно і для продавців, і для покупців.
Ще треба звернути увагу на репутацію сервісу. Якщо вона низька, то це явно свідчить про недовіру чи невдоволення аудиторії, тож побудувати активні продажі в такому випадку буде складно.
Тип товару
Побудувати бізнес легше за все при умові, що є активний попит на продукт. Проте, варто враховувати таке поняття, як конкуренція. Чим вона більша, тим складніше знайти покупця та отримати прибуток. Тож, аби побудувати бізнес по продажу речей, треба або пропонувати оригінальний товар, або певну вигоду для покупців.
В першому випадку може бути складно підібрати щось незвичайне, враховуючи різноманітність пропозицій на ринку. До того, якщо пропонувати щось дійсно нове, то може бути складно найти аудиторію, бо люди з більшою вірогідністю обирають або добре знайомі речі, або те, що наразі в моді та на слуху. Тож в більшості випадків варто звернути увагу на другу пораду. Про те, які вигоди можна запропонувати, розповімо нижче.
Якісні фотографії
Аби продавати товар через онлайн-сервіс, треба зробити кілька кадрів з різних ракурсів. Якщо це одяг, то бажано фотографувати його на моделі. Так покупець зможе швидко оцінити «посадку» на фігурі, зрозуміє, як виглядає річ на людині певної комплекції.
Робити фото краще «живі», не зловживаючи фотошопом та постановою. Можна для таких цілей найняти студію або зробити кадри вдома чи на вулиці. В другому випадку варто подбати про якісне освітлення, аби передати колір та характеристики товару.
В профіль на сайті краще додати кілька знімків, щоб покупці могли детальніше роздивитися товар та задавали менше питань.
Детальний опис
Щоб організувати активні продажі, треба максимально задовольнити потреби покупців. Перш за все вони стосуються характеристик речей. Людина, коли купує товар, особливо онлайн, намагається дізнатися ряд деталей:
- розмір;
- фактичні заміри;
- тип матеріалу.
Тож всі ці показники варто вказувати відразу в профілі на сайті. Додатково слід написати про особливості застібки (якщо вона є), сезонність та інші характеристики, які впливають на комфортність в носінні.
Активне спілкування
Не варто змушувати потенційного клієнта чекати відповідь кілька днів. Треба намагатися якнайшвидше дати відповідь на його запит. При цьому варто бути чемним, ввічливим та намагатися надати максимально детальну відповідь на запитання. Це не тільки допоможе викликати лояльність в потенційного покупця, а й знижає вірогідність того, що він замовить схожий товар в іншого продавця, якщо той відповість швидше.
Допоможуть побудувати активний бізнес по продажу речей і такі приємності, як бонуси для клієнтів. Наприклад, можна запровадити систему знижок чи безкоштовну доставку при замовленні кількох речей, вкладати в посилку листівку чи цукерки. Такі деталі та увага можуть спонукати людину повернутися до вас для наступної покупки.