Горизонтальні бочки для дизельного пального
Для якісного зберігання та продовження терміну придатності, рідкі нафтопродукти тримають у спеціальних захищених ємностях. Резервуар для пального захищає вміст від окислення, розкладання, органічного забруднення. Призначений для використання на заправних станціях, нафтобазах, транспортних, промислових та сільськогосподарських підприємствах.
Основні типи ємностей для пального
За формою та способом розміщення ємності для палива поділені на кілька основних категорій:
- Горизонтальні. Резервуари розташовані паралельно до землі. За рахунок приземкуватої форми більш стійко утримуються на поверхні, краще захищені від вітрових навантажень. Зручні для зберігання середніх та невеликих обсягів ПММ. Горизонтальні бочки для дизельного пального (https://petroline.ua/ru/bochky-dlya-dyzelnogo-palnogo/) та бензину бувають одностінними або мають подвійну стінку, яка знижує ймовірність витоку цінного вмісту через випадкове пошкодження
- Вертикальні. Високі ємності циліндричної форми. За рахунок вертикального розташування, займають менше корисної площі. Придатні для зберігання великих обсягів продуктів нафтопереробки в умовах обмеженого простору.
- Наземні. Розташовані на поверхні. Забезпечують легкий доступ для обслуговування та ремонту. Дозволяють зливати паливо без використання насосів та інших спеціальних пристроїв. Вразливі до впливу навколишнього середовища, вимагають захисту від температурних коливань і наявності активного протипожежного захисту на майданчику. Універсальні — призначені для автозаправних станцій, складів ПММ, виробничих об’єктів, сільськогосподарських підприємств.
- Підземні. Ємності розміщують на стійкому фундаменті під поверхнею землі. Зверху засипаютьі товстим шаром грунтом або піску. Резервуари залягають глибоко, тому захищені від температурних коливань і випадкових механічних пошкоджень. Економлять простір на поверхні. Найкраще придатні для для консервації або тривалого зберігання значних обсягів палива з мінімальними ризиками зовнішнього впливу.
- Мобільні. Використовуються для зручного транспортування палива і заправки техніки в польових умовах. Обсяг зазвичай коливається від 200 до 1000 літрів, що робить їх досить місткими та зручними для переміщення. Класичні металеві бочки на 200 літрів (https://petroline.ua/ru/metaleva-bochka-200l/) легко транспортувати у кузові пікапа або вантажному причепі звичайного легкового автомобіля. Використовуються для швидкого дешевого забезпечення паливом об’єктів у віддалених місцевостях, де відсутні стаціонарні заправні станції.
Основні принципи роботи
Паливні резервуари стаціонарного типу — більше, ніж звичайна ємність для зберігання ПММ. Це складна технологічна система, обладнана додатковими механізмами та пристроями. У конструкції передбачені: ревізійні люки, системи фільтрації та вентиляції, електроніка для контролю та моніторингу, датчики безпеки, патрубки і технологічні отвори під насосне обладнання.
Продукція заводського виготовлення користується підвищеним попитом завдяки наступним причинам:
- зроблена з високоякісної сталі, термін служби вимірюється десятками років;
- відповідає вітчизняному галузевому законодавству та європейським правилам сертифікації;
- виконує норми щодо екологічної безпеки;
- перешкоджає проникненню токсичних речовин в навколишнє середовище;
- можливе дешеве серійне виробництво.
Металеві резервуари для зберігання продуктів нафтопереробки — найміцніші та найбільш довговічні серед усіх наявних сьогодні. Сталь стійка до впливу паливно-мастильних матеріалів, не вступає в хімічну реакцію з ними. У разі пожежі сталеві ємності краще витримують високі температури порівняно з пластиком чи алюмінієм. Набагато міцніші та дешевші порівняно зі склокомпозитами. Ці властивості роблять сталь оптимальним вибором для зберігання ПММ як в побутових умовах, так і на різноманітному виробництві.
Реклама