Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Де можна замовити якісні корпоративні сувеніри

46

Неймовірно, але факт залишається фактом: досі не всі вітчизняні фірми мають власний логотип і розуміють роль брендування в розвитку бізнесу. Як приклад наведемо нещодавній випадок, який стався в редакції видання, в якому працює автор статті. Потрібно було зробити рекламу фірмі, яка займається продажем, монтажем та обслуговуванням кондиціонерів, але у фірми не виявилося ні торгової марки, ні логотипу. Рекламістам зі стажем не потрібно пояснювати, що створювати ефективну рекламу при відсутності зазначених елементів маркетингу вкрай складно, адже продажем кондиціонерів займаються десятки тисяч фірм. Якщо ж у вас аналогічна ситуація, наприклад, ви відкрили бізнес, але у вас ще немає ні помітної назви, ні запам’ятовуючого логотипу, ні рекламних матеріалів і засобів, які необхідні для просування вашого бізнесу, рекомендуємо звернутися в рекламне агентство “БРЕНДМІ”. На сайті https://brandme.in.ua/ опублікована детальна інформація про всі послуги, які надає дане агентство. Ви можете замовити щось одне або весь комплекс послуг. Останній варіант переважніший, оскільки він дозволяє в єдиному стилі розробити ваш брендбук і в комплексі реалізувати його на практиці відповідно до напряму вашого бізнесу, цілей і місії, споживчого попиту, частки на ринку і інших маркетингових вихідних даних.

Brandme: складові та етапи брендування

Сенс модного сьогодні поняття можна пояснити на простому прикладі. Сергій Довлатов, відомий письменник, одного разу згадував, як в одному придорожньому американському кафе побачив портрет видатного танцюриста Михайла Баришнікова. Під портретом не було підпису. Довлатов писав у спогадах, ось вона, справжня слава, коли люди вішають портрет без підпису, так як впевнені, що цю людину і так все знають.

Слава, популярність – це результати вмілого брендування. Основою популярності є сам товар (послуга, технологія, процес, особистість), а обов’язковими умовами брендування – розробка і проведення грамотної рекламної кампанії. Що включає в себе дана кампанія? Для того щоб відповісти на це питання, скористаємося каталогом послуг агентства “БРЕНДМІ”. Отже, для успішного брендингу необхідні:

– Розробка фірмового стилю і логотипу компанії;

– Створення носіїв цього фірмового стилю. Ними можуть бути:

  • корпоративний одяг
  • пакети, упаковка
  • поліграфія
  • сувеніри
  • еко-продукція

Нанесення логотипів та інших елементів фірмового стилю здійснюється із застосуванням таких технологій, як:

  • Вишивка на тканині;
  • Гравірування;
  • Деколь (нанесення зображень на посуд з використанням паперової основи і наступного випалу при високій температурі);
  • Різні види друку: на папері і текстилі, офсетний, сублімаційний, тампо, ультрафіолетовий.

Брендування за допомогою сувенірів: як це виглядає на практиці

Вагому роль у просуванні будь-якого бізнесу грають якісні та яскраві корпоративні сувеніри, які поряд з іншою рекламною продукцією можна замовити в зазначеному агентстві. Продемонструємо механізм маркетингової дії сувенірів на наступному прикладі.

Припустимо, ви відкрили в своєму місті суші-студію. Конкуренція на цій частці ринку висока, тому ви задумалися над тим, як “відбудуватися” від конкурентів і, можливо, сформувати попит на новий продукт. Скажімо, ви вирішили випускати роли на паличках на кшталт льодяників чупа-чупс і навіть ім’я продукту дали схоже – суші-чупс (“чупс” з іспанської перекладається як “лизати”). Такі суші повинні мати успіх:

  • їх зручно їсти, тримаючи за паличку, як морозиво;
  • в жаркий літній період можна випускати заморожені суші-чупс;
  • схожість з популярним льодяником на паличці дозволить завоювати нову цільову аудиторія – дітей.

Які сувеніри можна використовувати для брендингу нового продукту

Припустимо, ваша суші-студія отримала велике замовлення – потрібно поставити партію традиційних ролів і суші-чупс компанії, яка відзначає річницю свого створення. Одночасно з сервіровкою святкових столів буде розумним з маркетингової точки зору поширити серед співробітників компанії наступні корпоративні сувеніри з логотипом і контактами вашої суші-студії:

– Тара для рідин. Скажімо, якщо свято проходить на природі, то його учасникам можна роздати термочашкі з гарячим місо, а в пляшках для води подати саке чи інший алкогольний напій. Брендовані чашки знадобляться для кави і японського чаю матча;

– На той випадок, якщо церемонія затягнеться до пізнього вечора, будуть актуальні подушки для подорожі, теплі пледи, парасольки і ліхтарики. Зрозуміло, всі вироби з логотипом вашої суші-студії;

– Якщо захід проходить в закритому приміщенні, його можна прикрасити надувними кульками, прапорцями і об’ємними наклейками з вашим логотипом. А звук організувати за допомогою блютуз-колонок;

– Якщо перед фуршетом запланований будь-який захід (семінар, тренінг, конференція), то їх учасникам можна роздати брендовані кулькові ручки, еко-блокноти, бейджи і шнурки для них, попередньо склавши корисні сувеніри в рюкзаки або еко-сумки з вашим лого;

– Якщо в сценарії корпоративного свята передбачені вікторини та конкурси, то в якості нагороди їх переможцям можна використовувати брендовані брелоки, запальнички, значки, магніти, жилетки, кепки, футболки, бездротові зарядки і навушники, пауербанкі, фітнес-браслети, флешки і масу інших гаджетів і іншу сувенірну продукцію, яка представлена в каталозі агентства.

В висновок хотіли б зазначити, що якісні, оригінальні сувеніри здатні не тільки посилити позитивні емоції, які будуть відчувати учасники свята, а й надовго продовжити їх яскраве дійство. Адже все сувеніри залишаться після заходу у керівництва і співробітників компанії і завдяки цьому ще довго будуть нагадувати їм про ті радісні години, які люди провели разом. Корпоративні сувеніри – відмінний спосіб розповісти про вашу фірму і згуртувати колектив компанії замовника.