Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Як продуктивно працювати вдома

6

Перспектива працювати вдома в піжамі може здаватися привабливою, однак віддалена робота не виключає певний перелік проблем. Працюючи в подібних умовах, треба навчитися управляти своїм часом, а також по-новому організувати командну роботу. Крім того, співробітникам, які працюють з дому, доводиться самостійно облаштовувати робоче місце. Розповімо про основні лайфхаки, як зробити домашній офіс не лише затишним, а й максимально функціональним.

Вибір підходящого місця

Перед тим, як купувати меблі для робочого місця, слід продумати його правильне розташування. Звичайно, в ідеальній ситуації мова йде про окремий кабінет, куди ви зможете “ходити на роботу”. Однак не кожна людина має достатньо простору для облаштування цілої кімнати під офіс. У таких випадках не обійтись без деяких хитрощів. По-перше, слід позбутися всіх факторів, що відволікають. Варто обирати місце, де ви зможете гарно зосередитися на роботі. Відокремити робочу зону від житлових можна за допомогою комоду або інших меблів, які будуть виконувати роль перегородки.

Якісні меблі

Комфортні, ергономічні та зносостійкі меблі — це інвестиція у ваше здоров’я та продуктивність. При цьому в першу чергу слід продумати місце для сидіння. Стілець має підтримувати спину та забезпечувати правильну посадку в цілому, не навантажуючи хребет та руки. Як не парадоксально, найкращий варіант — купити ігрове крісло, яке зазвичай має багато регулювань та анатомічну спинку. Так, подібні меблі актуальні не лише для геймерів, а й для кожного, хто багато часу проводить за комп’ютером.

Окрім крісла, слід також обзавестися ергономічним столом, який матиме достатньо місця для розміщення всієї техніки та дозволить працювати у різних позах. Широкий вибір офісних столів пропонує, наприклад, інтернет-магазин меблів Аклас.

купити ігрове крісло

Правильна організація робочого простору

Для продуктивної роботи важливо підтримувати порядок. Для цього слід правильно розмістити усі кабелі та аксесуари, щоб вони не заважали і не створювали безладдя. Для зберігання документів та канцелярії варто використовувати полиці та спеціальні органайзери.

інтернет-магазин меблів Аклас

Створення комфортної атмосфери

Затишна та комфортна обстановка сприяє не лише гарному настрою, а й концентрації. Використовуйте елементи декору, які гармонійно поєднуються з меблями та загальним облицюванням, щоб робоче місце було приємним та надихаючим. Крім того, на столі можна поставити рослину, адже зелень додає свіжості та покращує мікроклімат.

Наостанок зазначимо про важливість правильної організації не лише простору, але й часу. Зазвичай вдома з’являється бажання відволікатись на справи, які зовсім не стосуються роботи: прибирання, спорт, куховарення та, що найгірше, прокрастинацією. Тому слід встановити чіткий розклад з детальним розписом робочих годин, дедлайнів та перерв.

Реклама