Економічний вплив кризи на бізнес в Україні
Ні для кого не секрет, що зростання цін – не нова проблема. Найбільше страждає кінцевий покупець. Але цього разу тривога ще більша. За кілька тижнів, у березні кількість стурбованих цінами людей зросла до 73%. Крім того, людей дуже непокоїть можливість екологічної катастрофи: від 29% до 37%. Діловий портал — це можливість розібратися у тому, який економічний вплив кризи на бізнес в Україні та що чекати на нас далі.
Зміни у споживчій поведінці та тенденціях ринку
У кризу, перш за все, варто звернути увагу на економічний стан клієнтів. Коли все добре і люди починають збирати гроші, вони готові витратити ці надлишки на товари, які не мають значення: дорогі прикраси, модні вестибюлі кінотеатрів, дорогий алкоголь, тачки або все, що потребує великих грошей, але не є необхідним на кожен день. Коли настає криза, люди скорочують усі витрати, але не відмовляються від найнеобхіднішого (їжа, гігієна, відпочинок тощо). На ці основи варто орієнтуватися тим компаніям, які працюють у низькому ціновому сегменті і не тільки. Крім іншого завжди необхідно підтримувати здоров’я.
Нові бізнес-стратегії: адаптація та розвиток в умовах кризи
Навіть під час кризи у підприємців чи компаній є можливості розпочати новий бізнес, а також змінити існуючий, щоб задовольнити потреби клієнтів, що змінюються. Зробивши кілька необхідних кроків, ви підвищити свої шанси пережити бурю та зберегти свій бізнес на плаву. При цьому бізнес буде прибутковим навіть у кризу, якщо ваша компанія:
-
уважно стежить за витратами;
-
аналізує тенденції ринку, залежно від своєї ніші;
-
використовує нові технології продуктів;
-
вберігає старих клієнтів та залучає нових;
-
стежить за якістю товарів та послуг;
-
запускає нові продуктові лінійки;
-
використовуйте якісні інструменти маркетингу;
-
виходьте на європейські реалії.
Власник бізнесу, у будь-якій ситуації повинен усвідомлювати: жодна компанія під час кризи не може працювати у довгому часі, якщо
Проте власнику бізнесу, навіть у вітчизняній ситуації, потрібно чітко усвідомлювати, що жодна компанія під час кризи не може проіснувати у довгостроковій перспективі без переходу з режиму виживання на другий етап, який полягає у формуванні нової стратегії розвитку, сконцентрованої на нових підходах, нових ринках. та системному зростанні доходу компанії. Наприклад, якщо ви продаєте теплі спортивні костюми, на час війни варто запустити дешеві базові футболки з патріотичною символікою. Таким чином ви і старих клієнтів можете зберегти та нових залучити.
Очікування
Якщо ви думаєте, що це остання велика криза економіки в Україні — помиляєтесь. Він не останній, але якщо з’являються будь-які проблеми, необхідні можливості для їх вирішення. Тому вже сьогодні необхідно навчитися адекватно реагувати на зміни, аналізуючи новини економіки України. Використовуйте на максимум усе довкола: від податкових пільг, до можливості вирватися до Європи. Адже в кожній кризі, навіть дуже великій, є можливості для розвитку.