На Сумщині аферист зняв з рахунків місцевої жительки 71 000 гривень
Назвавшись в телефонній розмові працівником служби безпеки банку, зловмисник так задурив голову жінці, що та назвала дані своєї банківської картки та коди з банківських смс – повідомлень. В результаті власної необережності жінка за кілька хвилин втратила десятки тисяч гривень.
До місцевої поліції, з заявою про шахрайство, звернулася 46-річна жителька одного з сіл на Ямпільщині. Жінка розповіла, що вдень на її мобільний телефон зателефонував невідомий, який в розмові назвався співробітником служби безпеки банку.
Співрозмовник розповів клієнтці, що в їх системі стався збій, і щоб підвищити безпеку її рахунків, потрібно надати йому інформацію щодо банківської картки та коди з банківських смс – повідомлень, які прийдуть їй на «мобільний».
Повіривши телефонному співрозмовнику, жінка виконала прохання. Одразу їй стали надходити повідомлення з фінансової установи, про зняття коштів з її рахунків, проте вона продовжила надавала необхідну інформацію «банкіру», адже той запевнив її, що ці кошти спочатку знімуться, а потім повернуться назад.
Коли рахунки заявниці були спустошені, співрозмовник запропонував оформити їй через Інтернет – додаток ще одну «кредитку». Втім, жінка не змогла цього зроби через свою недосвідченість в он-лайн оформленні картки.
Згодом, перевіряючи стан карткового рахунку, громадянка з’ясувала, що кошти на її рахунок так і не повернулися. Зрозумівши, що стала жертвою телефонної афери, обкрадена жінка звернулася за допомогою до поліції.
У поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого проводяться необхідні заходи щодо встановлення особи афериста, повідомляє Відділ комунікації поліції Сумської області.
Правоохоронці знову звертаються до громадян з проханням не довіряти інформації, отриманої телефоном від невідомих людей, ким би вони не називалися.
Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс – повідомлення для дистанційного проведення фінансових операцій, або авторизації, відновлення дії банківської картки – не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі. Будьте обачні!