Екстремальний борт №280. Небезпечний комунальний транспорт у Сумах
Сумчани звертають увагу на порушення та небезпечні тенденції у роботі комунального транспорту
Іноді у пошуках екстриму сумчани їдуть за три моря. Сумське КП «Електроавтотранс» вирішило допомогти землякам зекономити кошти їх кошти й регулярно влаштовує такі екстремально-транспортні прогулянки лише за ціною квитка — 4 грн. При цьому кермувальники комунальних автобусів та тролейбусів, йдучи назустріч потребам городян, допускають навіть порушення Робочої інструкції водія. А саме пункту, де значиться, що рух з відчиненими дверима, а також відчинення їх до повної зупинки категорично забороняється.
Зі свого боку пасажири високо оцінили зусилля транспортників і в соцмережах висловлюють вдячність за «чудово» проведений час, незабутні емоції. Сумчанин Андрій ВАСІН, зокрема, відзначає: «Хочу написати лист подяки КП «Електроавтотранс” за такий «чудовий» сервіс. Дякую за турботу. З повагою Андрій». Далі він пояснює, що насправді з ним відбулося? та вказує дату екстремальної поїздки, реквізити траспортної одиниці: «8 травня 2019 р., орієнтовно о 13-40, на маршруті №15 задні двері тролейбусу №280 не зачинялися протягом декількох зупинок: починаючи з вул. Героїв Крут і закінчуючи зупинкою «9 мікрорайон».
Несправні двері – одна з найпоширеніших проблем громадського транспорту у місті
Інший дописувач Олег НЕСТЕРЕНКО рішуче додає: «А в КП на все це наплювати!» Як свідчить подальше обговорення, пан Олег має свій досвід спілкування із ремонтниками тролейбусного депо. Він, зокрема, повідомляє: «На борті № 280 ще під час стажування (я вже раніше на це вказував), з червня 2017 р. дві стулки середніх дверей запізнюються із закриттям на 5-10 секунд. Такі тривалі маніпуляції дверей спричиняють затримки на кожній зупинці на лінії. Пасажири вимушені втрачати час, очікуючи? доки двері повністю закриються. Заїхали в депо, а там нетверезий слюсар заявив: «Що ви прискіпалися до дверей?! Вона ж закривається — чекайте!»
Ми звернулися до прес-секретаря Сумського КП «Електроавтотранс» Ірини КРЯЧКО, яка прокоментувала: «Капітальний ремонт тролейбусу №280 був виконаний у 2016 р. Що стосується ізоляції, то вона є — і це видно на фото. Окрім того, у цьому транспортному засобі була встановлена нова пневматична система. Але деякі елементи мають тенденцію до «зношення» (виходу з ладу частково, поступово). Такий процес і зафільмував автор відео, що було поширене у соціальних мережах. На початку травня спеціально для тролейбуса №280 був замовлений пневморозподільник дверей на київський фірмі «Камоцці». 13 травня 2019 р. він був замінений працівниками служби рухомого складу КП СМР «Електроавтотранс». Під час проведення тестування більше несправностей не виявлено, тому тролейбус працює на лінії».