“Укрзалізниця” додає потяги через Сумщину
28 жовтня “Укрзалізниця” презентувала оновлений графік руху поїздів, яким передбачено 14 нових рейсів, серед яких 2 потяги, що будуть рухатися територією Сумської області – це потяг “Жмеринка – Хутір-Михайлівський” і” Харків – Ужгород”
Також залізничники вводять в 4 поїзди міжнародного сполучення до Кишинева, Перемишля, Хелма та Відня, 4 запроваджені протягом 2022 року нові рейси Інтерсіті+, а також одразу 58 оптимізованих рейсів по Україні й за кордон.
Серед ключових оновлень по маршрутах в межах України варто відзначити наступне.
Поїзд №65/66 Харків – Умань сполучить обидва міста з Дніпром.
Поїзд №266/265 Ковель – Ужгород. Вперше за багато років сполучено Волинь та західне Полісся із гірськолижним регіоном у Славську, столицею «солеварів» Дрогобичем та головними містами Закарпаття. При цьому проходження Львова у напрямку із Закарпаття на Волинь зручно заплановане близько 06:00, а у зворотному напрямку близько 22:00.
Поїзд №769/770 Жмеринка – Хутір-Михайлівський. Це нове експериментальне сполучення для деблокованої північної Сумщини зі столицею та Вінниччиною.
Ще три нових сполучення готуються до запуску вже найближчим часом.
Поїзд № 111/112 Ізюм – Київ надасть прямий поїзд далекого сполучення до столиці для жителів героїчної деокупованої Харківщини.
Поїзд № 131/132 Запоріжжя – Львів прямуватиме через Київ, Житомир та Ковель, надаючи мешканцям північного Полісся зручне сполучення з Волинню, Львівщиною, столицею та Дніпром.
Поїзд № 191/192 Краматорськ – Одеса прямуватиме через Дніпро та дасть змогу жителям Донбасу напередодні зими виїхати ближче до південних регіонів.
Крім того, відновлюється ціла низка маршрутів, що курсували до повномасштабної війни:
№ 3/4 Запоріжжя – Львів подовжено до Ужгорода на щоденній основі;
№ 5/6 Запоріжжя – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;
№ 15/16 Харків – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;
№ 17/18 Харків – Львів подовжено до Ужгорода;
№ 21 Харків – Львів подовжено до Трускавця;
№ 41/42 Дніпро – Львів подовжено до Трускавця;
№ 149/150 Кременчук – Івано-Франківськ подовжено до Ворохти;
№ 45/46 Харків – Ужгород повертається до курсування через Суми, що надасть зручне сполучення північно-східному регіону з Закарпаттям;
№ 7/8 Київ – Чернівці отримав зручне ранкове прибуття до Чернівців о 08:28;
№ 49/50 Київ – Трускавець пришвидшується на 3 години і прибуватиме о 08:45.
Швидкісні поїзди Інтерсіті+ теж зазнають позитивних зрушень у графіку:
№ 715/716 Київ – Перемишль – Київ пришвидшено на 2 години в кожному напрямку;
№ 705 Київ – Перемишль пришвидшено на понад 3 години;
час відправлення поїздів напрямку Київ – Харків – Київ та Київ – Чернігів – Київ став значно зручнішим для пасажирів:
№ 723 Харків – Київ вирушатиме з Харкова о 17:06, прибуватиме в Київ о 22:07;
№ 725 Харків – Київ вирушатиме з Харкова о 07:15, прибуватиме в Київ о 12:19;
№ 724 Київ – Харків вирушатиме з Києва о 15:53, прибуватиме до Харкова о 20:53;
№ 708/707 Київ – Чернігів вирушатиме з Києва о 07:43, прибуватиме до Чернігова о 10:11;
№ 710/709 Чернігів – Київ вирушатиме з Чернігова о 17:21, прибуватиме до Києва о 19:48.
Важливо відзначити, що на дільницях із найбільшим пасажиропотоком вдвічі збільшено кількість вагонів у 17 існуючих поїздах, що дає можливість більш ефективно використовувати парк локомотивів та зменшити витрати електроенергії на тягу — заощаджуємо 25 000 кВт/год щодобово.
Зміни почнуть діяти 5 листопада 2022 р.