У Сумах відомий супермаркет допоміг придбати медичне обладнання для дітей
Цього року пандемія коронавірусу змінила майже все у нашому житті, та навіть її більш потужна друга хвиля не змогла перешкодити благодійним проєктам соціально орієнтованого бізнесу. На початку осені компанія «АТБ», що є багаторічним лідером української галузі ритейлу, провела вже традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медобладнання для дитячих обласних лікарень по всій Україні. Масштаб проєкту «БлагоДій», ініціатором якого виступив спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», вражає – він проходив одночасно у всіх супермаркетах найбільшої вітчизняної торговельної мережі.
На численних касах цих магазинів клієнтам пропонували за символічну суму придбати яскравий аркуш зі схемою оригамі, яке легко скласти навіть дитині дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити необмежену кількість таких аркушів. Для тих, хто не захоплювався раніше цим східним мистецтвом, автори запропонували QR-код із посиланням на докладну інструкцію зі складання оригамі. Всі зібрані в межах проєкту кошти Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» спрямував на цільову підтримку дитячих лікувальних відділень і закладів країни.
Наприклад, небайдужі клієнти, які купують товари в супермаркетах «АТБ» у Сумах та області, допомогли зібрати дев’яносто тисяч гривень. На таку солідну суму Благодійний фонд «АТБ» придбав для Обласної дитячої клінічної лікарні Сумської обласної ради сучасний інфузійний насос АР 14 вартістю 38 тис. грн., а також двошприцевий насос АР24 (52 тис. грн.).
Отже, вітчизняна медицина ще на крок наблизилась до омріяного європейського рівня, лікарі отримали можливість застосовувати найсучасніше обладнання, а їхні маленькі пацієнти – шанс на здорове життя. На жаль, в нашій країні сьогодні є чимало діточок із серйозними захворюваннями, лікування яких не по кишені ані їхнім батькам, ані країні, яка наразі перебуває у досить складному фінансовому становищі та до того ж бореться із пандемією. Порятунком у такому разі стає підтримка соціально орієнтованого і патріотичного бізнесу.
«Проєкт унікальний тим, що проходив у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом з вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували в здоров’я нації», – розповів Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».
Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, компанія ще у 2017 році створила Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані кошти, корпорація додає свій благодійний внесок. Ці гроші спрямовують на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія системно допомагає родинам воїнів, загиблих на Донбасі, багатодітним сім’ям, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, людям, постраждалим від стихійного лиха, та багатьом іншим.
Не встиг фінішувати благодійний проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» та її Благодійний фонд розпочали нову масштабну соціальну ініціативу. Акція «Мене це стосується. А тебе?» вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Вона спрямована на збирання коштів для надання допомоги онкохворим діткам. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO).
«Не треба бути зіркою, щоб займатися благодійністю. Треба займатися благодійністю, аби вважати себе зіркою», – коротко, але дуже влучно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.
На численних касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за невелику ціну (5 і 7 гривень) придбати мінішоколадки та пакетики чаю.
Всі отримані від реалізації спецтоварів кошти, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів від партнерів проєкту будуть спрямовані на лікування онкохворих малюків, якими опікується фонд «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують майже у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менше половини з них. Проте тепер є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу і допомозі кожного з нас ці цифри вже дуже скоро зміняться на краще.
R