Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Олександр Вегера: «Для нас головне – якість»

175

Перспективи ремонту доріг у місті та оновлена вул. Харківська – про це у розмові з головним дорожником обласного центру

Є крилатий вислів, який стверджує, що «погані дороги – це зморшки на обличчі міста». У цьому році сумські дорожники розпочали серйозні «омолоджувальні» процедури, в тому числі і на одній з головних дорожніх артерій міста – вул. Харківській. Нагадаємо, що КП «Шляхрембуд» виграло тендер із середнього ремонту вуличної мережі міста, зокрема на ремонт двох ділянок по вул. Харківській: перша – від мосту через р. Псел до пр-ту М. Лушпи і друга – від шляхопроводу в бік виїзду з м. Сум.


Директор КП «Шляхрембуд» Олександр ВЕГЕРА вже давно започаткував практику звітувати про ремонт доріг у місті. Тож він розповів, коли планується завершення «великого будівництва» на Харківській та які сумські вулиці будуть невдовзі святкувати свій оновлений вигляд.
r: Спекотний сезон ремонту доріг у розпалі. Тож які роботи були виконані на Харківській у липні?
Олександр Вегера: Нагадаю, що ми виграли тендер на 120 млн грн., але фактично нам було виділено 80 млн грн. Втім за рахунок цих коштів нам все ж таки вдалося подовжити ділянки дороги, що мають бути відремонтовані. Планувалося відремонтувати ділянку довжиною 1,5 км біля «Хімпрому», але у процесі роботи вона була збільшена майже до 2 км. Теж саме стосується і ділянки від Харківського мосту до вул.СКД – ми збільшили її довжину на 600 м. На цій ділянці залишилось покласти верхній шар асфальту, а на самому мосту – зрізати старий асфальт и покласти один шар асфальту. На обох ділянках ми укладаємо три шари асфальтобетону – перший, вирівнюючий, потім нижній і верхній шар ЩМА. Це покращений тип асфальтобетону, який витримує підвищене навантаження, адже Харківською курсує не лише громадський транспорт, але й великогабаритні вантажні автомобілі.


Протягом липня ми укладали бордюрний камінь та нижній шар асфальту. До речі, за місяць було укладено більше 15 тис. тон цього будівельного матеріалу. Для нашого підприємства це рекордний обсяг, втім маємо можливості і ресурси, щоб покращити цей результат. Якщо погодні умови дозволять і у вересні також буде тепло, зможемо випустити більше 20 тис. тон асфальтобетону.
r: Нещодавно Ви запропонували повністю закрити ділянку дороги по вул. Харківській, від пр-ту М. Лушпи до повороту на вул. Героїв Сумщини на час ремонту. Це досить незручно для містян…
О.В.: З опівночі вівторка дорогу буде повністю закрито. Це пов’язане з ремонтними роботами, а саме з укладанням верхнього шару асфальтобетону.
Рух транспорту повністю обмежать на центральній проїзній частині вулиці, в’їздах та виїздах з неї. Транспорт курсуватиме пр-том М. Лушпи та вул. Привокзальною. Протягом двох днів, тобто з вівторка по четвер, плануємо завершити ремонт ділянки дороги від вул. Героїв Сумщини до повороту на ТЦ «Мануфактура». Ремонт же всієї ділянки автошляху триватиме протягом п’яти-семи днів. Ми розглядали можливість закривати дві смуги шляху, але практика доводить, що деякі водії все одно примудряються заїхати на ділянку, що ремонтується. А враховуючи те, що укладати будемо верхній шар асфальту, це неприпустимо. Згідно рекомендації по укладанню асфальтобетону, необхідно, щоб не менш ніж добу по новому шару не рухався транспорт.


Дійсно, перекриття дороги доставляє певний дискомфорт, але укладання асфальту одночасно на чотирьох смугах дозволить уникнути появи на проїзній частині швів, біля яких згодом можуть утворюватися ями. Підсумовуючи, скажу, що за два тижні плануємо повністю закінчити ремонт вул. Харківської.
r: І розмітку встигнете нанести?
О.В.: Спеціалісти запевняють, шо пластикову розмітку слід наносити не раніше, ніж через два тижні з моменту укладання асфальтобетону. Таким чином, розмітку плануємо зробити ближче до Дня міста. Планується вісім смуг з окремою смугою для громадського транспорту.
r: Які вулиці ремонтувалися паралельно з процесом на Харківській? Де роботи завершаться найближчим часом?
О.В.: Минулого тижня завершили роботи по вул. Брянській на ділянці біля заводу «Центроліт». Це був середній ремонт з укладанням двох шарів асфальтобетону. Також на минулому тижні розпочали укладання верхнього шару асфальту по вул. Садовій. Перша ділянка, яку ми плануємо зробити, розташована на відрізку від вул. Ільїнської до вул. Пушкіна. Розпочали з неї, оскільки там найбільш інтенсивний рух транспорту. Наступна ділянка – від вул. Люблінської до вул. Засумської. Паралельно продовжується ямковий ремонт вул. Садової – від вул. Пушкіна до Першотравневої. Там вже встановлені бордюри. Третій об’єкт, де ми зараз також встановлюємо бордюри, – це пров. Гетьманський (колишній пров.Баумана). Він з’явився у плані робіт, оскільки є нагальна потреба вивести вантажний транспорт з вул. Косівщинської. Встановлювати бордюрний камінь, а потім укладати асфальт, будемо і по вул. Боровій. Одна з основних вулиць, яку ми плануємо закінчити ще до свят, – вул.Ільїнська на відрізку від вул. Данила Галицького до Чорновола. Саме такі завдання ставимо на найближчий місяць. Також плануємо укласти верхній шар асфальту по вул. Новомістенській та пров. 9 Травня. Ще будемо ремонтувати невеликі вулиці приватного сектору з числа тих, якими курсує громадський транспорт.

ІД