Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Об’їзну дорогу “Суми-Полтава” відремонтують до початку листопада

635

На ремонт 11,5 км дороги трас “Суми-Полтава” запланували 177 млн грн. Це кредитні гроші, які Укравтодор залучив під державні гарантії.

Обхідна дорога сполучає місто Суми та Полтаву. Вона – державного значення. Робити її розпочали тиждень тому на замовлення Служби автодоріг. За словами заступника начальника служби у Сумській області Сергія Овчаренка, раніше її тільки латали. Зараз тут поточний середній ремонт. Загальна протяжність дороги – 20 км.

“Договір заключений на всю ділянку, тобто проведена процедура закупівлі, але під наявне фінансування 177 млн грн, буде відремонтовано 11,5 км. Якщо підрядник буде швидко виконувати ці роботи, і погодні умови нам дозволятимуть працювати, наприклад, у листопаді, то я думаю, що ми і більше зможемо відремонтувати. Договір у нас заключений на два роки, то, якщо ми виконаємо цей план, що на сьогодні доведений 11,5 км, то наступну ділянку обов’язково відремонтуємо уже на початку 2021 року”, – розповів Суспільному.Суми пан Овчаренко.

Ремонтує дорогу вінницька компанія Консорціум “Мікстрансбуд”. Договір із замовником уклали 21 квітня 2020 року майже на 275 млн грн.

“Виконуємо роботи по влаштуванню нижнього слоя дорожнього одягу. Конкретно – це улаштування шару, товщиною 15 см. Вже пройшли 1900 м цього шару і на початку ділянки поклали нижній шар крупнозернистим асфальтобетоном”, – розповів виконроб консорціуму Петро Синиця.

Для реалізації цього об’єкту у Сумах побудували асфальтний завод, розповіла голова Консорціуму “Мікстрансбуд” Альона Філіна. “Куплено все необхідне для реалізації цього проєкту у Сумах, завезена уся повністю техніка з Вінниці. .

На грунтозмішувальну установку та асфальтобетонний завод, який змонтували у Сумах, підрядник витратив близько 40 млн грн.

Це – одна з доріг, яку планують відремонтувати в обласній Службі автодоріг цьогоріч. Всього, за словами Сергія Овчаренка, по області вони утримують 2 тис.100 км доріг державного значення. У 2020 році на ремонти отримали 2 млрд 200 млн грн. За ці гроші хочуть зробити 186 км. Наразі виконали робіт на понад 80% від запланованого. (витратили 1,8 млрд грн).

На думку координатора проєкту “Прозорість та підзвітність при здійсненні дорожніх робіт на дорогах місцевого значення: міста та громади” у Сумській області Данила Скачкова, на об’їзній дорозі навколо Сум краще робити не поточний середній, а капітальний ремонт.

“Поточний середній ремонт передбачає відновлення дороги до попередніх показників, зокрема витримувати навантаження 7 т на вісь. Це ще радянські показники, просто автомобілів тоді більше не було. Капітальний ремонт передбачає нові стандарти – це вже 11,5 т на вісь. Якщо говорити про об’їзну дорогу, яка передбачає саме важкий транспорт, відповідно правильніше було б робити капітальний ремонт. Але насправді це може бути і в п’ять разів дорожче, що, правда, і служити буде також довше”, – вважає Скачков.