“Надежда” зібрала керівників сумських СТО і автосалонів на щорічний семінар
Полтавська компанія “Надежда” працює на ринку нафтопродуктів Сумщини не дуже давно. Підприємство більш відомо мешканцям заправними станціями під брендом “ТНК”. Взагалі в регіоні розташовано шість АЗС та нафтобаза на ст. Низи.
21 листопада у Сумах компанія “Надежда” провела щорічний семінар “PRO-пальне”. На заході були присутні керівники найбільших сумських СТО та автосалонів. Спікери форуму, серед яких переважну більшість займали співробітники Надежди, піднімали важливі для гостей та організаторів питання. Оскільки семінар проводився в останні дні осені, одним з питань було підготовка автопарку до зимового періоду, адже кращі попередити проблему ніж потім звертатися до спеціалістів СТО. Директор ТОВ “Надежда Ритейл” Євген Лобас повідомив, що наразі на всіх заправних станціях Надежди реалізується зимове дизельне паливо (-26) від перевірених постачальників, а арктичне пальне (-32) закуплене та чекає на свій час.
– Минулої зими ми реалізували не одну тисячу тон зимового дизеля, заправили десятки тисяч автомобілів, і не мали жодної скарги чи звернення клієнтів. Це я вважаю самий кращий аргумент – повідомив Євген Лобас. Необхідний ресурс вже закуплений у концерну Орлен Литува в Прибалтиці та у Мозирського НПЗ в Білорусії. З таким пальним нам морози не страшні.
Червоною смугою семінарів протягнулась тема альтернативного пального, яке за останні роки набрало серйозних обертів у країні. Реалізація біоетанольного пального з 70-х років стало нормою у Бразилії, США та країнах Європи. Вміст біоетанолу у пальному цих країн досягає 85%. В 2009 році в Україні був прийнятий Закон “Про альтернативні види палива” № 1391-VI від 21.05 та у 2012 році № 4970-VI “Про внесення змін стосовно виробництва та використання моторного палива”, який має зобов’язати з 2014-15 роках обов’язкове додавання не менше ніж 5% біоетанолу у всі бензини, а у 2016 – 7%. Цей указ вселив надію в українських виробників спирту. І вже з 2013 року виробництво сировини для альтернативного пального збільшилося у 20 разів. Для нашої країни це варте багатого: відродження спиртозаводів, нові робочі місця, податки, паливна незалежність. Не секрет, що зараз більше 75 відсотків палив Україні доводиться імпортувати, саме тому розвиток виробництва спиртвмісного палива дозволить залишати гроші в країні.
Зараз в мережі АЗС “Надежда” реалізується альтернативне пальне “Турбо а92е”, яке вироблено за новою технологією із додаванням присадки “F2-21 eeFuel” американської компанії “Мерідіан Технолоджі”. Завдяки цьому пальне стало ще економічнішим за спиртові аналоги. Надійність пального було доведено публічним авто випробуванням “Марафон Турбо”, стендовими випробуваннями у ХНАУ. Також пальне перевірене часом, бо в мережі АЗС “Надежда” вже реалізується понад трьох років та кількість бажаючих долучитись до екологічних технологій динамічно збільшується.
Також присутніх зацікавило питання, чому АЗС компанії мають бренд ТНК. Керівництво “Надежди” пояснило, що бренд належить Лисичанському НПЗ, з яким планували співпрацювати, та нажаль зараз завод не працює, тому доводиться закупати ресурс за кордоном.
Гості форуму мали можливість спостерігати за наливом та зливом нафтопродуктів, адже окрім теоретичних питань до розкладу входила екскурсія на АЗС та нафтобазу. Присутні на власні очі переконались, що компанія велику увагу приділяє збереженню якості нафтопродуктів, які за прямими контрактами закупає у Литві, Польщі та Білорусії. На кожному етапі цистерни пломбуються, проводяться відбори проб, тому якість зберігається із заводу виробника до баку авто кінцевого споживача. Крім того, незалежна лабораторія без попередження проводить аналіз нафтопродуктів АЗС про що видає сертифікат відповідності.
Взагалі організатори зустрічі залишилися задоволеними заходом. Адже форум пройшов у форматі діалогу, в якому присутні отримали відповіді на усі виниклі запитання. Семінари “PRO-пальне” в Полтаві проходять щорічно і співробітники “Надежди” сподіваються, що і сумській захід отримає подібний статус.
R