На Сумщині відкрили оновлене приміщення Пенсійного фонду
Мешканці Охтирської громади обслуговуватимуться у безбар´єрному сучасному інклюзивному сервісному центрі в центрі міста. Про це повідомляють у Сумській ОВА.
Світла простора зала для обслуговування громадян, комфортна зона очікування з терміналом електронної черги, робоче місце клієнта з комп’ютером, що має вихід до мережі Інтернет, дитячий куточок – це не повний перелік оновлень, які отримали відвідувачі.
Для осіб з інвалідністю створений клієнтський простір у відповідності з сучасними вимогами архітектурності та інформаційної доступності: підйомник, спеціально облаштована санітарна кімната, тактильні покажчики руху, мнемосхема, звуковий орієнтир «метроном», інформаційні довідники, надруковані шрифтом Брайля, а також є можливість скористатись онлайн сурдоперекладачем.
Пенсійний фонд наразі займається вирішенням широкого кола соціальних питань і важливо, що якість надання послуг, навіть під час війни, підвищується. Жителі Охтирки та сусідніх громад відтепер мають можливість оцінити всі переваги сучасного інклюзивного сервісу. Дякую всій команді та керівництву Управління Пенсійного фонду в Сумській області за важливу роботу в цей непростий час – сказав начальник Сумської ОВА Володимир Артюх