Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Які види аудиту можна провести для кампаній у Google Ads?

13

Контекстна реклама в Google Ads — один із найефективніших інструментів онлайн-маркетингу для залучення цільової аудиторії та збільшення продажів. Однак недостатньо просто запустити рекламну кампанію і чекати результатів.

Щоб домогтися максимальної віддачі від реклами, необхідно регулярно проводити аудит кампаній (www.adwservice.com.ua/uk/audyt-reklamnoyi-kampanyy) — аналізувати їхню ефективність, виявляти слабкі місця і вносити коригування.

Що потрібно для аналізу рекламної кампанії?

  1. Доступ до акаунту Google Ads зі статистикою кампаній за період, який Ви хочете проаналізувати. Зазвичай беруть дані мінімум за останні 30 днів, а краще за 2-3 місяці й більше, щоб оцінити динаміку показників.
  2. Зв’язка акаунта Google Ads з Google Analytics. Вона дасть змогу отримати розширені дані про поведінку користувачів на сайті після переходу за оголошеннями: відмови, глибину перегляду, час на сайті, конверсії тощо.
  3. Доступ до сервісу колтрекінгу, якщо в кампаніях використовуються розширення дзвінків або дзвінки як мета конверсії. Тоді в аудиті потрібно враховувати й аналізувати офлайн-звернення користувачів.
  4. Таблиця в Google Sheets або Excel для збору, структурування та візуалізації даних аудиту. Можна використовувати готовий шаблон аудиту Google Ads, який включає всі ключові метрики та графіки. А можна налаштувати свою таблицю під завдання конкретного проєкту.
  5. Зведений чек-лист для проведення аудиту, який охоплює всі параметри кампаній, що перевіряються: налаштування, структура, ключові слова, оголошення, посадкові, конверсії та ін. Він допоможе не упустити важливі моменти й послідовно провести аналіз кожного елемента.
  6. Час, посидючість і експертизу фахівця з контекстної реклами для ручного аудиту, який охоплює не тільки збір даних, а і їхню інтерпретацію, висновки та рекомендації щодо оптимізації. У середньому на аналіз невеликого акаунта йде 4-6 годин, більших кампаній — до 20-30 годин.

Що зазвичай включає комплексний аудит кампаній у Google Ads?

аудит кампаній у Google Ads

  • Рекомендації щодо оптимізації кампанії. Це вбудований інструмент Google Ads, який аналізує налаштування та статистику кампаній і пропонує конкретні рекомендації щодо їхнього поліпшення.
  • Аудит релевантності ключових слів. Він показує, наскільки ключові фрази в кампанії відповідають запитам користувачів і змісту оголошень і посадкових сторінок. Ключові слова з високою релевантністю отримують вищий показник якості (Quality Score), що дає змогу підвищити позицію оголошень і знизити ціну за клік.
  • Аудит ефективності контенту оголошень. Оцінює клікабельність (CTR), конверсійність і відповідність оголошень ключовим словам і пошуковим запитам.
  • Аудит таргетингу і виключення нецільового трафіку. Інструменти таргетингу дають змогу показувати оголошення тільки зацікавленій аудиторії та економити бюджет. Аудит допомагає оцінити правильність налаштувань геотаргетингу, таргетингу за часом і днями тижня, демографічними характеристиками, інтересами та поведінкою користувачів.
  • Аудит мобільних кампаній. За статистикою, понад 50% пошукових запитів у Google надходить із мобільних пристроїв. Тому важливо перевіряти, наскільки кампанії оптимізовані під мобільний трафік.

Реклама