Є зв’язок! Як жителям Сум залишатися в мережі без світла якнайдовше
Під час аварійних чи планових відключень світла жителі Сумщини можуть спостерігати проблеми зі зв’язком та мобільним інтернетом. Коли зникає стаціонарна електроенергія, більшість гаджетів одномоментно переходять на мобільний інтернет і це створює посилене навантаження на базову станцію поруч.
Щоб абоненти у Сумах могли залишалися на зв’язку під час блекаутів якнайдовше, мобільний оператор lifecell проводить масштабні роботи з енергомодернізації своїх базових станцій – старі батареї замінюються на нові і більш витривалі. Вже оновлено 70% акумуляторної ємності батарей на базових станціях у місті. Завдяки цьому мережа lifecell без електропостачання може працювати значно довше, ніж раніше. Нещодавні тривалі знеструмлення після обстрілів продемонстрували, що завдяки автономним джерелам живлення зв’язок lifecell у Сумах працював до 6 годин, а на ключових вузлах — навіть більше ніж 10 годин.
При тривалих блекаутах у Сумах кількість абонентів інших операторів, які перемикаються у мережу lifecell за допомогою національного роумінгу, зростає на 30%. Однак нацроумінг дає можливість здійснювати лише голосові дзвінки й користуватись мобільним 2G/3G інтернетом, але швидкісний 4G-інтернет абонентам наразі недоступний.
Жителі Сумщини можуть змінити мобільного оператора, зберігши свій номер разом з кодом
Вже 5 років українці можуть переходити від одного оператора мобільного зв’язку до іншого з повним збереженням номера. Тобто абсолютно всі цифри разом з тими, які називають кодом оператора, залишаються без змін. А отже немає потреби повідомляти друзів, рідних та колег про зміну контакту. Також зберігається доступ до всіх соціальних мереж, банківських рахунків та інших сервісів, які прив’язані до номера телефону. Ця послуга називається Mobile Number Portability (MNP) і не вимагає додаткових витрат.
Переходити до lifecell за процедурою MNP — швидко, легко і можна навіть онлайн. Перенести номер не складніше, ніж перейти на інший тарифний план. Абонент самостійно обирає бажаний час і дату переходу до нової мобільної мережі.
Щоб перенести номер до lifecell, потрібно подати заявку та пройти ідентифікацію через BankID / КЕП на сайті. Також можна прийти до магазину і зробити це з допомогою консультанта.
Наступний крок — перенесення номера на SIM-картку lifecell. Є кілька варіантів, як це зробити:
- отримати безплатно нову SIM-картку у магазині lifecell;
- отримати безплатно eSIM у розділі «Перевірити статус заявки», якщо телефон підтримує eSIM;
- купити будь-який стартовий пакет lifecell та ввести його дані у розділі «Перевірити статус заявки»;
- використати активну SIM-картку lifecell, яка вже у користуванні, у розділі «Перевірити статус заявки».
У день перенесення варто тримати SIM-картку lifecell біля себе або вставити її/додати eSIM у телефон заздалегідь. Абонент отримує SMS про початок процесу перенесення.
Не лише підсилене покриття, але й привабливі тарифи. Особливо для тих, хто змінив оператора
Для тих абонентів, які скористались послугою MNP і обрали новим оператором lifecell, діють спеціальні ціни. Деякими тарифами можна скористатись з вигодою до 45%.
Для жителів Сум та Сумської області доступний для підключення регіональний тариф «Потужний». При перенесенні номера він коштуватиме 100 грн / 4 тижні. Тариф пропонує акційний безлімітний інтернет (до 31.01.2025) та 800 хвилин на всі мобільні номери (включаючи lifecell), а далі – безліміт у мережі lifecell.
Найчастіше ті, хто переносять номер, також обирають такі тарифні плани:
- «Просто Лайф» — пропонує 8 ГБ інтернету, 300 хв на всі мобільні номери (включаючи lifecell), а далі – безліміт на розмови в мережі lifecell за 90 грн / 4 тижні.
- «Смарт Лайф» — 25 ГБ інтернету, безлімітний трафік на деякі соціальні мережі, 800 хв на всі мобільні номери (включаючи lifecell), а далі – безліміт на розмови в мережі lifecell за 120 грн / 4 тижні.
- «Вільний Лайф» — безлімітний інтернет, 1600 хв на всі номери (включаючи lifecell), а далі – безліміт на розмови в мережі lifecell за 180 грн/4 тижні.
- «Platinum Лайф» — безлімітний інтернет, 3000 хв на всі номери (включаючи lifecell), а далі – безліміт на розмови в мережі lifecell та можливість участі в Platinum Клубі за 250 грн /4 тижні.
До якого оператора українці переносять номери найчастіше і чому
За даними Національної комісії з електронних комунікацій (НКЕК), лідером за кількістю перенесених номерів від інших операторів є lifecell. Загалом за п’ять років до цього оператора перейшло понад 430 тисяч людей зі своїми номерами.
Причини змінити нинішнього постачальника послуг можуть бути різні: високі тарифи, проблеми з покриттям, неякісний зв’язок тощо. lifecell приваблює нових абонентів збалансованими тарифними планами з оптимальним наповненням та сервісом. Переконливими факторами також є швидкісний мобільний інтернет, можливість безкоштовної роздачі інтернету, якісне обслуговування та покриття, що постійно розширюється.
Навіть під час повномасштабної війни lifecell будує нові базові станції, модернізує обладнання та продовжує інвестувати в енергонезалежність – станом на сьогодні оператор інвестував в автономні джерела живлення вже більше 1 млрд грн, й продовжує закуповувати й встановлювати батареї і генератори. Завдяки об’єднанню lifеcell із Датагруп-Volia в групу компаній DVL інвестиції в енергостійкість об’єднаної мережі будуть збільшуватись вже за рахунок залучення коштів об’єднаної групи компаній.
Реклама