Дії влади з оновлення й будівництва дорожньої та соціальної інфраструктури: українці підтримують, опозиція — ні
Верховна Рада ратифікувала фінансові угоди з Міжнародним валютним фондом на 500 млн євро. Цим коштом оновлюватимуть і будуватимуть об’єкти інфраструктури, які не ремонтувалися десятиліттями.
Зокрема, по всій Україні протягом року заплановано будівництво чи реконструкція 142 шкіл, 117 дитячих садків, 122 спортивних об’єктів, 210 приймальних відділень і 7 інших об’єктів соціального, медичного й культурного спрямування.
Автомобільна дорога Куянівка-Супрунівка-Тучне, Білопільський район
«Велике будівництво» — програма, ініційована Президентом України у 2020 році. Її активно підтримує політична партія «Слуга Народу». Особливий фокус — на оновленні доріг. За 2020 рік планують оновити понад 6500 км доріг, з них 4200 км — державного значення.
Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні.
Першочергова задача національного проєкту «Велике будівництво» — привести дороги України до нормативного стану й наблизити до стандартів ЄС.
Українські дороги — одні із найгірших у світі. Близько 90-95% усіх шляхів перебувають у незадовільному стані, а половина потребує повного оновлення. З «місячних кратерів» українських доріг не кепкував хіба що ледачий. Програма «Велике будівництво», долаючи бюрократію і безвідповідальність у високих кабінетах, змінює сам технологічний процес ремонту й кладе край «місячним» технологіям асфальтування по снігу або «ремонту» дороги граблями.
Ремонт автодороги Конотоп-Буринь-Чумакове, Сумська область
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Опозиційні депутати не голосують
Однак не всі депутати підтримують «Велике будівництво». Яскравий приклад — законопроєкт 3991 від фракції «Слуга Народу». Він вносить зміни до Держбюджету, якими знімається гранична величина місцевого боргу, а низка областей отримує субвенції на добудову пріоритетних об’єктів: дороги, мости, медичні установи, дошкільні та навчальні заклади.
На першому пленарному тижні вересня документ від «Слуг» проходив перше читання. Його не підтримали депутати фракцій «Опозиційна платформа — «За життя» та «Голос». Лише по одному голосу віддали депутати «Європейської солідарності» та «Батьківщини». Менше з тим, завдяки голосам фракції «Слуга Народу», документ ухвалили, доопрацювали й прийняли в цілому.
Населення — підтримує
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. а 85,2% погоджуються з Президентом, що «Велике будівництво» не варто припиняти на час пандемії коронавірусу.
Позбутися довгобудів
У межах програми «Велике будівництво» Мінрегіон добудовує школи, зведення яких розпочали ще у 80-90-ті роки. Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов розповів, що сьогодні вже є приклади довгобудів, які успішно завершили або доводять до завершального етапу будівництва.
«Велике будівництво» працює, й оцінка громадян свідчить, що влада на вірному шляху. Адже програма — це не лише нові дороги, школи, дитсадки й лікарні, але й нові робочі місця. Уже сьогодні «Велике будівництво» є одним з факторів, який допоможе подолати економічну кризу, викликану пандемією коронавірусу.
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
Передвиборча агітація