Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Де можна купити насос і рульову рейку для гідропідсилювача керма автомобілів Volkswagen

90

Сьогодні складно уявити собі хоча б один автотранспортний засіб без гідропідсилювача керма. Нагадаємо автолюбителям-початківцям, що ГПК складається з насоса, резервуара для гідравлічної рідини, розподільника, одного або двох гідроциліндрів, рульової рейки і шлангів. Ця гідромеханічна система – такий собі розумний машинний джинн, покликаний допомагати водієві керувати автомобілем – крутити кермо, повертати його у вихідне положення, пом’якшувати удари, що виникають при наїзді колеса на нерівності на дорозі, та слідкувати за тим, щоб автомобіль під час руху дотримувався обраної водієм траєкторії.

Існує точка зору, що в майбутньому конструктори автомобілів відмовляться від застосування підсилювачів керма. Так, одні експерти, що спеціалізуються на технічних прогнозах, пророкують, що керування автомобілем повністю перейде в руки робота або бортового комп’ютера (приклади цього вже є). Другі фахівці вважають, що замість звичних транспортних засобів з’являться абсолютно нові, інноваційні рішення на кшталт казкових килимів-літаків на гравітаційній тязі або голограм, здатних переміщати пасажирів з немислимою швидкістю на необмежені відстані. І нарешті третя група технологічних футуристів пішла ще далі у своєму моделюванні транспортного майбутнього: вони стверджують, що настане ера квантової телепортації, і тоді не буде потреби ні в авто, ні в поїздах, ні в літаках, ні в кораблях.

Але поки що більшість із цих ідей існує на рівні прогнозів, і, мабуть, найпопулярнішим транспортним засобом продовжує залишатися автомобіль, в якому однією з найважливіших систем є кермове управління, а в ньому – гідропідсилювач керма. Як будь-який механізм, всередині якого діє сила тертя, ГПК схильний до зносу і поломок. Зокрема, не вічні насос і рульова рейка ГПК, які потребують регулярного обслуговування, а за необхідності і заміни абсолютно у всіх марках і моделях автомобілів. Не є винятком і відомий німецький бренд Volkswagen. Для нашої статті ми взяли дві моделі Volkswagen: Transporter і Caddy. Перша модель є мікроавтобусом, друга – фургоном. Обидва автомобілі сьогодні досить високо затребувані в Україні, тому існує постійна потреба в запчастинах для них. До слова сказати, насос ГПК для Volkswagen Transporter можна придбати тут https://master.shop/vw/transporter/nasos-gpk_43, на сайті компанії Master Service, яка є спеціалізованим оператором у сфері автосервісу, торгівлі запчастинами для авто та обладнання для СТО.

Далі ми розповімо про особливості роботи та експлуатації зазначених вище вузлів, а для початку наведемо таку важливу інформацію.

Переваги співпраці з компанією Master Service

  1. Величезний досвід роботи на ринку автосервісу та автозапчастин – чверть століття;
  2. Розгалужена власна мережа – 10 філій компанії діють у п’яти містах України та столиці Польщі;
  3. Висока довіра – з компанією співпрацює понад 7 тис. партнерів;
  4. Широкий асортимент автомобільних товарів – понад 150 тис. найменувань. Для зручності їхнього пошуку товари згруповані за вісьмома категоріями, серед яких є і рульове управління. Усередині цієї категорії інформація про агрегати і деталі розбита на дев’ять підкатегорій. Наприклад, якщо у вас Volkswagen Caddy, то для того щоб купити для нього рульову рейку, вам слід пройти за посиланням https://master.shop/vw/caddy/rulyova-reyka-z-gpk_745, вказати рік випуску автомобіля і в отриманих результатах вибрати відповідну модель рульової рейки;
  5. Master Service є офіційним дистриб’ютором провідних виробників запчастин, вузлів і комплектуючих для авто. Також ця компанія володіє власним розбиранням автомобілів з Азії та Європи. А це означає, що всі товари в каталозі компанії фірмові та якісні.

Тепер, коли ми, сподіваємося, переконали вас у тому, що Master Service заслуговує найпильнішої уваги автомобілістів, ми повертаємося до теми нашої статті.

Насос гідропідсилювача керма

Призначення

  • Зменшує зусилля на кермі, полегшує процес керування автомобілем;
  • Підвищує комфорт і безпеку їзди на автомобілі;
  • Підтримувати стабільність керування автотранспортним засобом під час маневрування, забезпечує плавність і чуйність рульового керування.

Види

Насоси ГПК бувають:

  • Лопатевими (пластинчастими), шестерними, роторними (поршневими);
  • Одно- і двоконтурними;
  • Приводяться в рух ремінною передачею, що з’єднує насос зі шківом колінчастого валу або електродвигуна;
  • Керованими і некерованими.

рулевая рейка ГУР Volkswagen Caddy

Рульова рейка

Призначення

Забезпечує передачу зусилля від керма до поворотних кулаків, які повертають колеса автомобіля в заданому водієм напрямку.

Види

  • Механічні (в них не використовуються системи посилення);
  • Гідравлічні. Входять до складу гідравлічного управління керма ( ГПК), яке також містить у собі гідравлічний насос, розподільник і циліндр з поршнем;
  • Електричні ( ЕПК). До електричного управління керма також відносяться електродвигун і електронний блок управління.

Критерії вибору

  • Сумісність з автомобілем – відповідність технічних характеристик рульової рейки вимогам конкретної моделі та марки автомобіля, а також виду використовуваного на ньому підсилювача керма;
  • Виробник і якість вузла. Чим перевіреніший бренд, тим довше прослужить запчастина;
  • Умови експлуатації. Якщо ви часто їздите у важких умовах або бездоріжжям, обирайте більш міцні та надійні моделі рейок;
  • Додаткові фактори: вартість рейки та її заміни/ремонту, наявність гарантії та сервісної підтримки тощо.

Принцип дії гідропідсилювача керма

  1. Після запуску двигуна починають обертатися лопаті або шестерні насоса. За рахунок цього насос всмоктує з резервуара гідравлічну рідину і під тиском перекачує її в розподільник;
  2. Розподільник через клапани спрямовує рідину в одну з камер гідравлічного циліндра, який вбудований в рульову рейку і оснащений поршнем. Вибір камери залежить від напрямку повороту керма. Наприклад, якщо водій повертає кермо вправо, то рідина надходить у ліву камеру циліндра;
  3. Гідравлічна рідина, будучи під тиском, переміщує поршень усередині циліндра.
  4. Поршень штовхає рульову рейку, вона своєю чергою переміщує рульові тяги, а ті передають зусилля поворотним кулакам, які повертають передні колеса в потрібному напрямі (у розглянутому прикладі вправо);
  5. Після виконання повороту і повернення керма в нейтральне положення розподільник через зворотний клапан спрямовує рідину назад у резервуар, запобігаючи надмірному тиску в системі. Цей цикл повторюється щоразу під час повороту керма.

Причини, через які виходить з ладу ГПК

  • Екстремальний (жорсткий, спортивний) або недбалий, небережливий стиль водіння авто;
  • Недостатня кількість гідравлічного мастила в системі.

Обидва фактори можуть призвести до швидкого зносу поверхонь рульової рейки.

Ознаки несправності гідропідсилювача керма

Під час керування автомобілем:

  • Виникають сторонні звуки і стукіт у гідропідсилювачі керма;
  • Під час обертання керма втрачаються колишні м’якість і плавність, необхідно докладати більше зусиль, з’являється зайвий люфт.

На закінчення ми хочемо зазначити, що, звернувшись до компанії Master Service, ви зможете не тільки придбати насос, рульову рейку та інші компоненти гідропідсилювача керма для свого автомобіля, а й за умови, що у вашому місті є філія цієї компанії або СТО, яка є її партнером, замінити гідравлічну рідину в ГПК.

Реклама