«Быдлом быть модно»: в Сумах поменяли рекламу на бигбордах
5 сентября в Сумах вместо биг-бордов «Суми – місто бидла» появились новые. Их фото сумчане активно размещают в соц-сетях (см. фото).
«Допитливі сум’яни продовжують шукати білборди, встановлені СОМГО “Студентське братство Сумщини” в рамках нового соціального проекту “Бидлом бути модно”. Досить цікаво спостерігати за реакцією, оскільки помітна різниця реакції в порівнянні з минулими бордами. Ті, хто одразу зрозумів мету першого борду переконались в креативності даної соц. реклами, а ті, хто заперечував її ефективність, або зилишились при своїй думці, або змінили її в кращу сторону», – написал на своей странице в фейсбуке Дмитрий Тищенко.
«Привертати увагу суспільства, розміщенням провакативних білбордів – це не вихід. Проблему дані білборди, явно, не вирішат. Таких сумчан меньше. Так само, як і їх дебільних вчинків. Натомість ми отримуємо:
– Сплюндроване обличчя міста, перед офіційними делегаціями, що пибудуть на святкування дня місті;
– Поширення негативної реклами серед молоді;
– Негативний вплив на свідомість сумчан, який надовго засяде у мізок кожного, хто побаче даний плакат (ми пам»ятаємо, що негативна реклама надовше лишаеться у пам»яті)», – считает Андрей Букин.
Горком КПУ сделал по этому поводу политическое заявление, в котором, в частности заявил, что считают «это беспрецедентным оскорблением в адрес всех сумчан разных поколений, безмерным неограниченным хамством и попиранием всех мыслимых и немыслимых норм морали и нравственности со стороны городских властей, которые, по всей видимости, решили поставить каждому из нас в голове штамп с пометкой «быдло»».