Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Сумський обласний художній музей відкрив свої двері після карантину

180

Музей, як і інші заклади культури і мистецтва, приймає відвідувачів і у вихідні дні.

“Музей це та інституція, де громадяни торкаються унікальних надбань людства, насамперед у художніх закладах. В цьому просторі відбувається тиха бесіда людини із своїм IQ, розвиток і розуміння важливих змінних процесів як у мистецтві, так і в історії країн. Як правило у музеях обмаль відвідувачів, інколи їх просто не має. В маленьких містах працюючі музеї надають відвідувачам цікаві «подорожі» у мистецькі краї, є можливість замовити індивідуальну екскурсію, прослухати аудіо гід про окремі твори, чи колекції. Такі поодинокі відвідування з психологічним розвантаженням людини після трудового тижня, які відбуваються з дотриманням карантинних вимог з масковим режимом, вимірюванням температури, дистанції, і все це враховано у музеях дуже важливі саме у вихідні. Тому «карантин вихідного дня» для музеїв не добрий крок…”, – впевнена директорка музею Надія Юрченко.

Але сьогодення таке, яке воно є і тому поки що лише у будні дні до 16 години можуть завітати до музею, обов’язково у масці, і насолодитися працями видатних митців XVII до початку ХХ століть, які раніше не виставлялися через те, що були пошкоджені часом.

Зараз же завдяки зусиллям працівників музею і спеціалістам Харківської філії Національного науково-дослідного реставраційного центру України, з яким музей активно співпрацює, відкрито нову виставку.
Отже, виставку, яка має назву ” Відреставровані шедеври”, складають твори, відроджені в Харківській філії Національного науково-дослідного реставраційного центру України, з яким музей активно співпрацює. Представлено близько п’ятдесяти зразків образотворчого (іконопис, живопис, скульптура) і декоративно-ужиткового мистецтва (західноєвропейський фарфор, український фаянс XVIII ст., українське гутне скло, унікальні французькі гобелени, старшинська вишивка, елементи жіночого вбрання XVIII ст., що походять з колекції Оскара Гансена).

Альона Касаткіна,
Панорама №48-2020