Доки на Харківській триває ремонт дорожнього покриття і дорога недоступна для транспорту, пішоходи отримують просто дитяче задоволення, повільно крокуючи вулицею, де зазвичай царює транспорт. Попри всі незручності у пересуванні містом, адже Харківська – одна з найголовніших дорожніх артері – останніми днями для містян одне з найголовніших місць для прогулянок. Тобто, якщо в твоєму Інстаграмі досі немає фото з пішохідної Харківської, ти просто лузер…
Особливо це місце сподобалось ролерам, велосипедистам, скейтерам та іншим любителям активного дозвілля. Помітно, що людям не вистачає простору – широкої і рівної смуги асфальтованої ділянки. Ролердром у парку Кожедуба відверто замалий для тренування. А Соборна та Воскресенська, чесно кажучи, вулиці більше для автомобілів, ніж для пішоходів. Тож деякі гарячі голови всерйоз пропонують використовувати Харківську як пішохідну зону увечорі або хоча б на свята.
Депутат Сумської обласної ради Ігор ГАННЕНКО:
«Зробимо Харківську пішохідною на вихідні у вечірній та нічний час – пропоную День міста святкувати саме тут!»
Є і хейтери такої пропозиції. Вони глузують з того, що містяни схожі на дикунів, що ніколи не бачили рівного асфальту. І що не так вже й багато треба людям для щастя… Але є у запереченні такої ініціативи і раціональне зерно, бо ця вулиця – центральна проїздна магістраль міста, яка не має шляхів об’їзду. 20 років Перемоги і Харитоненка – не витримають великої кількості авто. До того ж ширина прилеглих тротуарів дозволяє будь-які розваги і прогулянки без створення ажіотажу для водіїв та пасажирів. Питання лише в тому, що тротуарам також катастрофічно необхідний ремонт.
Ксенія Соболєва, “Панорама”, №33