Рейтинг CRM-систем
Клієнти – найдорожчий ресурс кожного бізнесу. Тому підтримка якісних взаємовідносин з ними – це пріоритетна задача на всіх етапах залучення та навіть після продажу. Коли це невелика компанія, яка лише починає свій шлях розвитку та має тільки декілька постійних клієнтів, впоратися з цією задачею не складно. Проте якщо клієнтська база компанії нараховує декілька сотень чи навіть тисяч контактів, то їх супровід воронкою продажів стає неймовірним викликом.
Надійний помічник у цій справі – CRM-системи. Таке сучасне програмне забезпечення – справжній must have для підвищення ефективності комунікації з наявними та потенційними клієнтами. У цій статті ми розглянемо найкращі CRM-системи на платформі Shelfy за результатами оцінювання користувачів.
Що таке CRM-система?
Отже, CRM – це програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами на всіх етапах укладання угоди: від початкового контакту до повторних продажів. Впровадження CRM дозволяє оптимізувати взаємодію з клієнтами завдяки організації автоматизованого збору, зберігання та сегментування клієнтських даних.
Більшість сучасних CRM-систем мають модульну структуру, кожен з яких відповідає за різне функціональне призначення:
- Лідогенерація: збір контактних даних та іншої важливої інформації про клієнтів. Для виконання цього завдання система містить пошукові інструменти для збору даних на сайтах, базах даних, соціальних мережах тощо;
- База даних: збір інформації про цільову аудиторію, її структуризація та систематизація у наочному вигляді. Організація карток клієнтів з історією листування та взаємодій з ними;
- Аутріч: контактування з клієнтами та лідами прямо з інтерфейсу CRM-системи, зберігання у хронологічному та структурованому форматі повної історії листування та взаємодії з кожним користувачем;
- Продажі: візуалізація користувацьких угод, їх розподілення за статусами (активні, завершені, зупинені тощо), призначення відповідальних менеджерів для кожного покупця, побудова візуалізованих воронок продажів;
- Підтримка клієнтів: збір та систематизація всіх звернень користувачів для їх подальшого опрацювання менеджерами відділу сапорту, формування повного уявлення про користувацький досвід на основі повної інформації про клієнтів;
- Аналітика: збір та аналіз показників з усіх модулів, доступ до візуалізованої статистики щодо ефективності кампаній залучення лідів, успішності закриття угод, продуктивності персоналу тощо.
Рейтинг найкращих CRM-систем
На платформі Shelfy кожен користувач може поділитися власним досвідом користування CRM-системами, або ж будь-якими іншими сервісами для автоматизації бізнес-процесів. На основі оцінок відвідувачів (від 1 до 5 зірок) на сайті формується рейтинг найпопулярніших CRM-систем. У цьому матеріалі ми поділимося з вами добіркою найкращих CRM-систем на думку відвідувачів платформи Shelfy.
Key CRM
Key CRM – це українська платформа для автоматизації бізнес-процесів у ecommerce чи сфері послуг, що має вбудовану комунікацію з усіх акаунтів у соціальних мережах, поштових сервісів та телефонії. Завдяки широкому вибору додаткових модулів та можливостей інтеграції за лічені хвилини можна налаштувати систему відповідно до індивідуальних потреб бізнесу.
Key CRM автоматично збирає замовлення з різних торгових платформ, розподіляє їх між менеджерами. Прямо в інтерфейсі платформи можна вести комунікацію з цільовою аудиторією, не перемикаючись при цьому між різними додатками. На основі детальної вбудованої статистики можна приймати обґрунтовані управлінські звіти та генерувати звіти за різноманітними бізнес-показниками.
Розглянемо основні можливості Key CRM:
- Всі вбудовані модулі та інтеграції підключаються самостійно за лічені хвилини;
- Збір усіх заявок, лідів та замовлень з різних каналів в єдиній системі;
- Побудова гнучких воронок продажів, власні назви статусів та кастомні поля згідно з особливостями бізнесу;
- Агрегатор чатів, Email, телефонія;
- Створення кастомних карток клієнтів;
- Зручний товарний модуль з каталогами, артикулами та картками товарів;
- Фіскалізація замовлень та створення чеків без перемикань між платформами;
- Складський облік;
- Вбудована інтеграція зі службами доставки;
- Налаштування прав доступу для співробітників, магазинів чи філій.
Firmao
Firmao – це сервіс для автоматизації виробництва та керування продажами у В2В сегменті. Програма може повністю замінити функціональну ERP систему в хмарі для ведення обліку на складі, контролю над складською та виробничою документацією. Firmao призначений для оптимізації бізнес-процесів, відстеження та управління логістикою, ефективної організації виробництва.
Firmao – чудовий вибір не лише для великих виробничих компаній, він також підходить для малого та середнього бізнесу. Сервісом можуть користуватися маркетингові агенції, навчальні заклади, інтернет-магазини та безліч інших підприємств. Firmao підтримує інтеграції зі сторонніми інструментами для налаштування та керування даними з різних каналів без перемикання між додатками.
Розглянемо основні можливості Firmao:
- Об’єднання продажів з різних торгових каналів в єдиній системі;
- Збір та впорядкування клієнтських даних;
- Ведення карток клієнта, можливості додавання та редагування полів згідно з особливостями компанії;
- Перегляд статусів та етапів замовлень прямо в системі, контроль робочих процесів та швидке реагування на можливі зміни;
- Автоматичне виставлення та надсилання рахунків, кастомізації їх вигляду відповідно до фірмового стилю компанії;
- Багаторівневе управління складом та автоматичне проведення інвентаризації;
- Ведення виробничої та складської документації;
- Налаштування автоматичних нагадувань про дедлайни;
- Облік робочого часу;
- Діаграми Ганта та Канбан-дошки; Мобільний додаток для Android та iOS для контролю виробничих процесів прямо зі смартфону.
NetHunt CRM
NetHunt CRM – це сервіс для автоматизації продажів, організації бази даних, об’єднання всіх замовлень з різних каналів в інтерфейсі єдиної системи. Функція Workflows дозволяє оптимізувати продажі, заощадити час та ресурси шляхом усунення ручної роботи. Потенційні клієнти будуть автоматично переміщуватися каналами продажів, Workflows створює задачі для команди та оновлює контакти.
Всі чати із соціальних мереж, які компанія використовує у своїй діяльності, автоматично потраплятимуть до CRM-системи та додаватимуться до карток клієнтів. Завдяки автоматизації повторюваних рутинних задач вдається підвищити ефективність менеджерів та прибутковість бізнесу загалом.
Розглянемо основні можливості NetHunt CRM:
- Автоматичне оновлення записів в системі на основі повідомлень Gmail;
- Додавання та оновлення карток клієнтів в CRM;
- Структуризація та оптимізація бізнес-даних;
- Доступ до детальних відомостей про кожного клієнта прямо з подій Календаря;
- Автоматичні сповіщення на різних етапах угоди щодо переміщення клієнта воронкою продажів;
- Створення email розсилок та воронок листів;
- Сортування угод за пріоритетністю та ймовірністю закриття;
- Відстеження продажів за ключовими бізнес-показниками;
- Контроль прогресу команди.
Отже, CRM – це сучасне програмне забезпечення для раціоналізації ведення бізнесу, досягнення стабільного росту прибутків, стандартизації залучення, управління та взаємодії з клієнтами. Завдяки такому всебічному підходу вдається досягти належної якості сервісу та раціонального розподілу зусиль персоналу. У довгостроковій перспективі впровадження CRM-системи дозволяє зменшити витрати та маркетингові та рекламні кампанії, що сприяє економії та систематизації видатків.
Реклама