Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Поїзд підвищеної некомфортності

200

Застерігаю сумчан тричі подумати перед тим, як купувати квитки на поїзд Суми-Київ «Столичний експрес».
«Принади» нічного поїзда, в якому треба спати сидячи, були очевидні ще до того, як придбав квиток, але ж поїзд безпечніше, ніж маршрутка. Саме тому вирішив скористатися поїздом, про що вельми пожалкував.
По-перше, у вагоні №3 не працював кондиціонер, аналогічна ситуація, за словами провідниці, була і в інших вагонах. Чому «Укрзалізниця» випускає у рейс несправні вагони, вона пояснити не змогла.
У результаті о 12 годині ночі вагонний термометр зафіксував температуру 30 градусів (!) за Цельсієм. Вентиляція не допомогала, відчинені вікна – теж. Справа у тому, що у вагоні на півсотні чоловік відчиняється тільки три вікна, але під час руху це робити не можна – пасажирам,що сидять біля них, не подобається протяг. У результаті всі пасажири просто задихалися. Особливо страждали сумські діти, піввагона яких їхало на екскурсію до Києва.
По-друге, крісла у вагоні вельми незручні – занадто великі навіть для високих пасажирів. Спинки у них нерухомі, зовсім не анатомічної форми, тому нормально прилаштуватися для сну у кріслах майже неможливо. Більшість пасажирів у вагоні це дратувало.
По-трете, у салоні вночі не вимикається світло – за словами провідниці, якщо його вимкнути, то воно зникне і у тамбурі, що заборонено нормами безпеки. Звичайно, деякі люди можуть спати і при яскравому світлі, а далеко не всім це під силу.
У результаті «поїзд підвищеної комфортності» виявився душогубкою, в якій прийшлося провести шість годин без можливості нормально заснути.
І ще – поїзд прибуває до Києва о п’ятій ранку. Відкриття метро треба чекати на вокзалі.
Якщо все перелічене вам подобається, то на це варто витратити 64 грн. (2 клас) або 84 грн.(1 клас). Мені не сподобалося – до Сум повертався маршруткою за 120 грн. Більше цим поїздом користуватися не збираюся. Напевне, сумчанам варто задуматися над тим, щоб знову почати збір підписів за повернення справжнього «спального» нічного поїзда до столиці, а не цього «ерзацу», який обласна влада у березні рекламувала як своє досягнення. Просто «супердосягнення», нічого сказати…