Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

“Політики йдуть в інтернет агітувати молодь”

108


Андрій Тарнаруцький, коментатор радіо “Слобода-FM”

Політики використовують традиційні засоби агітації – білборди, сюжети по телебаченню, публікації в газетах. Під час цієї виборчої кампанії точно буде багато джинси, засилля чорного піару, проте такого, як відбувалося у 2004 р., точно не буде, бо виборці вже багато чому навчились.
Обидва головні претенденти з найбільшим рейтингом мають сталий електорат, можна сказати, що вони уткнулися в стелю. Тому думаю, що з нових технології політтехнологи будуть активно використовувати для агітації лише мережу Інтернет, щоб залучити більш просунуту частину виборців – молодь, бо службовці, селяни та інші верстви населення вже визначились зі своїм вибором.

Щодо агітації, яка використовується зараз. У Яценюка був цікавий початок рекламної кампанії, проте його піарщики не розвивають власну думку, залишивши на вулицях ті ж самі полосаті палатки та білборди – це не креативне продовження. Від Литвина, мабуть, не слід очікувати чогось цікавого, він апелює до традиційних образів. Креативний початок кампанії був у Тимошенко, проте є небезпека, що все зведеться до вихваляння її роботи, про те як “плавиться чавун” та “колосяться лани”. У Януковича не бачу ніяких нових ідей.

Андрій Тарнаруцький, коментатор радіо “Слобода-FM”