Останні краплі PR
Андрій Тарнаруцький, коментатор радіо “Слобода-FM”
Крайнє виснаження – так можна охарактеризувати нинішнє розмаїття цікавих PR-ідей у штабах кандидатів у президенти. Це аж ніяк не узгоджується з гостротою передвиборчої боротьби. Практично всі теми раптово втратили своє продовження. Вже вичерпалися варіації на тему “Хто ж така ВОНА?”.
Аналогічно в штабі Віктора Федоровича гасло-обіцянку “Почую кожного”, мабуть, вважають вже виконаною. На зміну прийшли “Україна для людей” та “Янукович – наш президент”. Проте виявилося, що під цими гаслами не знайшлося жодної цікавішої роботи, як роздавати пам’ятки з профілактики гострих респіраторних захворювань.
Жодного прориву і на смугастому “Фронті Змін”, і на фронтах решти кандидатів. Схоже, що каліфорнійський грип скосив в першу чергу штабних PR-щиків. Усі цікаві ідеї закрито на карантин.
Деяким винятком являється виборча кампанія чинного президента. Зусилля з обговорення проекту Конституції закінчилися трьома крапками. Однак несподівано на білбордах виринула забута ще з 2004 року літера “Я”. В даному випадку йдеться не про першу букву в прізвищі кандидата. “Я за Ющенка” – намагаються переконати жителів області маловідомі люди з усієї України. В підсумку ми отримали тотальний ефект “дежа вю”, який гармонійно вписується в діагноз, поставлений іншим штабам. Продовжити виборчу кампанію соратники президента вирішили перейнявши елементи кампанії Віктора Януковича у 2004 році, – з обличчями на білому фоні під великою літерою “Я”. Принаймні про це свідчить дизайн нового етапу кампанії. Але не поспішаймо з висновками. Адже кампанію Януковича у 2004-му також можна назвати плагіатом парламентської кампанії Ющенка 2002-го, з тим же самим дизайном, і навіть у біло-синіх кольорах.
Однак, хто б там що не придумав чи не вкрав, висновок один – штаби видушують із себе останні краплі PR. Залишається сподіватися, що цей стан тимчасовий і все “смачненьке” кандидати залишили на потім. Для останнього ривка.
Андрій Тарнаруцький, коментатор радіо “Слобода-FM”