Ламати не будувати або як мені допоміг Янукович
Благословенні хрущовські часи. Відбулася організація і становлення політехнічної школи. Що ж маємо тепер – повну ліквідацію промисловості, державного комунального господарства, медицини. Тепер добралися і до ліквідації школи.
Я декілька років звертався до Януковича (кількість звернень можна визначити за електронною базою адміністрації президента) про ремонт майстерні школи ЗОШ № 21. Відповіді з адміністрації президента футболилися або на ОДА, або до Мінаєва, а іноді в міліцію і прокуратуру. Я так и не зрозумів, яке ж відношення міліція і прокуратура має до ремонту майстерні. Ну, це вже на совісті апарату президента.
Пани Панченко і Данильченко проявляли злочинну бездіяльність за яку їх треба судити. Тоді вартість ремонту коштувала 50 тис., а тепер треба 5 мільйонів. Замість того щоб знайти кошти на ремонт вікон і даху, комісія вирішила знести майстерню. В комісії по освіті верховодять комуністи. Ну а як же тоді виконати міністерські програми, як без майстерні може існувати технічна праця? Про це думала комісія. Якщо немає коштів, то що треба все зносити і руйнувати. Вже дозносилися до ручки. Табачник бідкається, що мало йдуть на технічні спеціальності, а де взятися студентам, коли таке нехтування до уроків технічної праці. Моїх книжок влада не читає, де є матеріали за дореволюційну освіту в Сумах, тому я відношу членів комісій до архівних матеріалів Сумського ДАСО. Подивіться панове, де тоді влада брала кошти на освіту в матеріалах Сумської Думи, Сумської управи, повітового земства, повітової управи. Як відносилися депутати (гласні) до вирішення цих проблем. Чому тоді кожного року місто відкривало школу або училище? Чому сьогодні мова йде тільки про знищення і ліквідацію? Основними пріоритетами діяльності міської і повітової влади була медицина і освіта, а тепер? Порівняйте свої протоколи засідань і журнали міської думи і повітового земства. Тоді думали за суспільну користь, тепер за власну користь. Чому міськвно не контролює доцільність вкладання зібраних батьківських коштів по школам. За кошти батьків теж вже не раз можна було зробити ремонт майстерні, але дирекція школи в її ремонті зацікавленості не проявляє, а от всі освітянські керівні органи (бо там дуже багато сидить людей) люблять познущатися з вчителя вимагаючи ідіотські нікому не потрібні папірці. Скільки разів підіймалося питання про ліквідацію інституту післядипломної підготовки вчителів. Ось де є гроші на школу.
На ремонт майстерні треба 5 мільйонів, а вартість майстерні 100 мільйонів. Хто покладе до своєї кишені різницю в 95 мільйонів? Тільки одна плита перекриття коштує 50 тис. Це, звичайно, питання до прокуратури.Майстерня має велику кількість верстатів, великий матеріальні цінності, там працюють робітники, що ремонтують школу, там є і їх майстерня і матеріали. Є велика промислова майстерня, де колись працювали орендарі. Кому все це на халяву дістанеться, і чому обов’язково треба руйнувати майстерню? Хіба все це можна перевести до основного приміщення школи. Через 4 роки буде подібна ситуація зі школами, як і з садками. Куди тоді будуть садити учнів? Зрозуміло, що ні Мінаєва, ні Панченка, ні депутатів вже не буде. Ви забули члени комісії, що це не ваше майно, щоб так легко пустити його за вітром. За свою бездіяльність ви мусите відповідати. На 90 % майстерня і сьогодні відповідає будівельним нормам. Мою останню заяву зафутболили до обласної прокуратури, а вони до міської. Я вимагаю від прокуратури міста ліквідувати рішення комісії про знесення майстерні і допитати фігурантів прийнятого рішення на предмет не виконання свої професійних обов’язків і в спробі нанести збитки освітній галузі. Ми маємо не одне злочинне рішення міської влади. Закриття 16 школи привело до її знищення, а тепер щоб її відновити під садок треба знову мільйони. Школа 21, ще при закритті 16, ставила питання про організацію комплексу на базі 16 (садок) и 21 школа. Для цього треба були мінімальні кошти, а тепер коли все в 16 розтрощене і понівечене треба 10 мільйонів. Хто буде відповідати за це марнотрацтво. За одну тільки 16 школу треба було відкрити кримінальне провадження на Мінаєва і його команду.У вас панове немає не тільки коштів, але і розуму. У Мінаєва і його команди до міської освіти загалом вороже ставлення. То він хотів ліквідувати 4 школу і забрати в неї приміщення. Влаштувати там свою контору. На це він гроші знаходить. Школа від влади захищалася в суді. Коли таке було в історії освіти міста? Ніколи!Скільки вже разів ставилося питання про заміну Панченка за професійну непридатність, а він як працював, так і працює. Де листи і звернення Панченка до голови ОДА, кабміну з проханням допомогти освіті коштами? Чому це болить простому вчителю і абсолютно байдуже владі. Хай Панченко поживе на мою жалюгідну пенсію 994 гр. або ще жалюгіднішу зарплату, а я на його. Тоді він мене зрозуміє. Скоро традиційні педагогічні наради і традиційні виступи Тамари Іщенко з її постійним посмикуванням головою і пана Панченка про те, що в нас все добре. Добре так, що вже далі нікуди. Всё хорошо, прекрасная маркиза!
Тобі Чмирь я раджу займатися не власним піаром на всесвітньому кадетському русі, а займатися проблемами сумської злиденної освіти, бо ти існуєш за податки з наших громадян, а кадетський рух існував і буде існувати і без піарника Чмиря.
У мене пропозиція оголосити 1 вересня днем жалоби за українською освітою і вийти на акції протесту.