Чому купувати товари в «АТБ» Сум завжди вигідно та зручно
Останнім часом багато хто з мешканців Сумщини все частіше помічає, що на харчування доводиться витрачати значно більше коштів, аніж раніше. На превеликий жаль, це так – ціни на продукти в країні дійсно поступово підвищуються. Причини, звісно, зрозуміти можна: майже рік діють карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, отже, аби втриматися на праву, вимушені вживати непопулярних заходів.
Проте можливість щодня купувати якісні продукти, не переплачуючи, мільйони громадян України, в тому числі й мешканці Сум, все ж мають.
Простий і перевірений роками варіант економити, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, пропонує мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». Зараз у 24 областях України працюють 1206 таких супермаркетів. Цей показник постійно зростає, оскільки щороку компанія відкриває приблизно сотню магазинів, підкорює нові регіони, модернізує близько п’ятдесяти маркетів. Мапа присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу станом на поточний час включає 307 населених пунктів, в тому числі й наше місто.
Компанія посідає лідируючі позиції одразу за багатьма показниками і вже більш як чверть століття дотримується своєї традиційної цінової політики. Вартість будь-якого товару в численних маркетах «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%. Завдяки ж постійним акціям («Товар тижня», «Товар дня» тощо) покупці можуть економити на купівлі товарів до 40–50%. Слід додати, що це стосується навіть імпортної продукції. Де можна купити смачні польські ковбаски, найсвіжіші цитрусові або духмяну італійську мелену каву за невисоку ціну, яка порадує українську родину із середнім доходом? Відповідь – в магазині «АТБ»!
Корпорація послуговується принципами соціально орієнтованого бізнесу і працює з мінімальною націнкою. Тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. Обсяги колосальні: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Протягом 2020 року він зріс на 18,2%.
Аби пропонувати клієнтам сучасний сервіс, «АТБ» оптимізує свої бізнес-процеси, застосовує найсучасніші енергоощадні технології, розвиває логістичну інфраструктуру (має великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а також працює з виробниками без посередників.
Щоб покупці могли розумно витрачати кошти, «АТБ» пропонує продукцію власних торгових марок. За якістю такі товари, які вже припали до смаку багатьом мешканцям Сумщини, не поступаються відомим брендам, а ось їхні ціни значно нижчі. Цей ексклюзивний асортимент (продукцію ВТМ продають лише в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – зараз у супермаркетах цієї торговельної мережі є понад 3,5 тисячі найменувань товарів.
«Компанія заробляє не на вартості, а на обсягах продукції. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабілізацію цін, насамперед на продукти харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».
Сьогодні «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, кількістю магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків і зборів, але й за чисельністю клієнтів. Щодня магазини «АТБ» у 24 областях України відвідують понад 4 мільйони осіб, які можуть купувати якісні продукти та водночас суттєво економити власні кошти.
Мільйони українських громадян, включаючи й мешканців нашої Сумської області, знають «АТБ» як найнадійнішого та перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами.
R