Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

“Барсу” подключили для борьбы с “Панорамой”

700

Директору футбольного центру «Барса»
Анатолію Твердоусу
Головного редактора газети «Панорама»
Євгена Положія

Шановний пане Анатолію!
З великим подивом прочитав на інформаційних ресурсах, які пов’язують з Партією регіонів, що до футбольного центру «Барса» надійшов лист, в якому від ФЦ «Барса» вимагають 5 тис грн за номінацію «Досягнення року» в рейтингу «ТОП 50».
У мене тільки одне запитання: навіщо Ви так нагло фальшуєте події?
Менеджер Юлія Безкоровайна звернулася до Вас і вела з Вами листування з цього приводу, яке, при необхідності, ми можемо продемонструвати. Спочатку Ви ведете комерційні переговори, а потім раптом обурюєтесь самим фактом пропозиції, тай ще розповсюджуєте відповідні заяви. Якщо Вас не влаштовували запропоновані умови, то Ви могли звернутися до мене як головного редактора «Панорами», і ми могли б вирішити це питання. Але Ви, створивши відповідну нагоду, вирішили прийняти участь в досить брудній політичній грі.
Вважаю, це непорядно, по-перше, по відношенню до тієї людини, менеджера, з яким Ви вели перемовини; а по-друге, очевидно, політична ситуація негативно вплинула на Вашу здатність приймати раціональні рішення. Тепер про рейтинги. Спробуємо внести ясність. В рейтингах «ТОП 50» експертами та читачами визначаються наступні номінації:
– Людина року;
– ТОП 50 людей та їхніх корисних справ;
– Золота Десятка (культури, наука, духовність);
– Спортивна десятка найвидатніших спортивних досягнень;
– Зелена десятка перспективних молодих людей Сумщини;
– Десятка економічних досягнень року.
Всі інші номінації проекту «Досягнення року», «Проект року» і т.д. не є експертним вибором чи вибором читача, а є комерційними пропозиціями, що і відображено в прайсах, і ми ніколи цього не приховували, більш того, це загальноприйнята норма: є редакційно-експертна частина, а є рекламно-комерційна. В редакційно-експертну ФЦ «Барса» не потрапляє не тільки через відсутність відповідних номінацій, а й по формату.
Менеджери з реклами рекламної агенції «Уік-енд», які займаються залученням реклами в проект «ТОП 50» звертаються з пропозиціями до всіх підприємств та організацій, які можуть прийняти комерційну участь в його реалізації. Тож нічого образливого в тому, що до вас звернувся менеджер, щоб запропонувати участь в проекті, немає, це звичайна повсякденна робота людей, які важко заробляють собі на життя – робити комерційні пропозиції та обговорювати умови розміщення рекламної інформації. І вже точно цей факт не вартий такого розголосу. Але хтось вирішив інакше, і зрозуміло, чому. «Панорама» – незалежна від фінансування будь-якої партії газета, тому позбавити її реклами та репутації – значить, позбавити коштів для існування.
Наостанок нагадаю: громада Сумщина винайняла Вас керувати комунальною установою, а не для політичних заяв. Один голова ОДА уже «залишився жити в Сумах», думаю, нинішній також не забариться. Політики та партії при владі змінюються, а, ми, люди, залишаємося жити тут і робити свою справу: Ви – розвивати футбольний дитячий центр, який збудований на кошти громади Сумщини і спонсорів (а не Юрія Чмиря, Партії регіонів і Ваші особисті), ми – видавати газети і журнали.
Тому, якщо Ви вважаєте себе порядною людиною і джентльменом, пропоную Вам вибачитися перед менеджером РА «Уік-енд» Юлією Безкоровайною. Ви вчинили некрасиво.