Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

Як влада Сум планує забезпечити електроенергією критичні підприємства

175

У Сумській міській раді замислилися над питанням забезпечення електроенергією життєво важливих об’єктів при відключеннях світла. Під час апаратної наради обговорили шляхи налагодження роботи міського пасажирського електротранспорту у разі вимкнення довготривалого вимкнення світла, як при відключеннях світла, будь-то погодинні чи аварійні графіки, і тим більше під час можливих тривалих блекаутів, зберегти подачу електроенергії для безперебійної роботи комунальних підприємств, у тому числі – «Електроавтотрансу».

В. о. міського голови Артем Кобзар наголосив, що вже сьогодні влада має подбати, щоб в осінньо-зимовий період, коли енергоспоживання зросте в рази, а з цим зростуть й терміни відключень, комунальний електротранспорт міг працювати. Хай навіть збільшаться інтервали руху тролейбусів, але люди мають знати, що він точно приїде.

Зокрема, представники підприємства акцентують: обладнання на тягових електропідстанціях та кабельні мережі, які живлять тролеї, збудовані у 60-роках минулого століття, тож, давно працюють понад свою проєктну потужність. До того ж випадки частих знеструмлень, коливання електричної напруги у мережі спричиняють численні аварійні ситуації, які виводять з ладу обладнання, та заважають роботі підприємства.

В. о. начальника відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Інна ЧІРКА послалася на недавню урядову Постанову та інші нормативні документи, відповідно до яких «Електроавтотранс» має ввійти до переліку критично важливих об’єктів з пріоритетним електропостачанням відповідно до встановленого мінімального навантаження.

В «Електроавтотрансі» вже зініціювали проведення коштом підприємства тримісячних курсів перенавчання для водіїв тролейбусів. Щоб у разі необхідності вони змогли сісти за кермо автобусів і забезпечити пасажирські перевезення. Говорять, списки охочих вже сформовані.

У підсумку учасники зустрічі вирішили підготувати звернення міської ради до Кабміну щодо включення підприємства до переліку критично важливих об’єктів, враховуючи великий обсяг соціальних перевезень тролейбусами, порівняно з автобусами. Так, щодня у будні на лінії виходять до 38 «рогатих», тоді як автобусів лише 16. Також планують звернутися до міст-побратимів з проханням про надання обладнання для модернізації електричних тягових підстанцій.