У Сумах презентували стратегію розвитку міста на 2020-2030 роки і новий бренд міста
Презентація відбулася в театрі ім. М. Щепкіна, на ній було присутнє керівництво міста та близько 400 учасників. Формально процедура презентації була оформлена як громадські слухання. Стратегія передбачає розвиток міста на наступні 10 років за чотирма напрямками: «Доступність»; «Місто для людей»; «Конкурентноспроможна економіка» та «Ефективне управління». В її підготовці брали участь експерти із м. Люблін (Польша).
Новий логотип Сум розробило рекламне агентство «Шоколад». Він являє собою написання назви Сум оригінальним шрифтом із двокрапками між словами (на фото), а також слоганом «Важливо побачити. Побачити важливо».
Стратегію міста в день презентації із змінами і доповненнями затвердив виконком, її також має затвердити міськрада.