Оксана Гриценко викликала справжне захоплення ніжною колекцією для дітей
Конкурс NFZ – це 5 років роботи, 5 конкурсів, 1678 заявок, 512 учасників, 217 фіналістів, дизайнерів з 17 країн. Конкурс – центр розвитку молодих дизайнерів і дає можливість новим учасникам обмінятися досвідом, набути необхідних знань та продемонструвати своє бачення українським і зарубіжним експертам у сфері моди.
Фінал Конкурсу – це третій етап змагання, де фіналісти Кастингу Конкурсу продемонструють міжнародному журі свої навчальні колекції з шести луків. Журі визначить переможців у кожній з номінацій. Переможців чекає багато призів від наших партнерів, зокрема, комп’ютерна, промислова машинка від компанії Softorg. А також Грант на розробку стратегії просування від проекту БУДЬ в UA.
Номинації 2019 року: KIDS, CASUAL, MEN, NOT FOR MODELS, Z-GENERATION, SPORT-FASHION, OUTERWEAR, SUSTAINABLE FASHION, FASHION-TECH, ART.
Головним переможцем Міжнародного Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone стала Галина Васеніна з колекцією «На грані», номінація Men. Вона отримала професійну швейну машинку з автоматичними функціями від компанії Softorg і безліч інших призів.
«Своєю колекцією я хочу звернути увагу на проблему тварин, що вимирають, – каже дизайнер. – Більше 2500 видів тварин, птахів, риб і комах знаходяться на межі зникнення. Наша планета втрачає від 10 до 130 видів на день. Я бачу світ, в якому сучасна мода, створюючи прекрасні образи, буде піднімати соціально важливі питання для всього людства. Звертати увагу на важливі ідеї, які самостійно не можуть пробитися через тонни інформаційного сміття».
Ментор Галини Васеніна – Наталія Лук’янець, fashion insider, blogger, екс-головний редактор журналу «Ательє» відзначила, що колекція Галини несе глибокий соціально-екологічний підтекст. Над її створенням ретельно працювали, продумували всі деталі і навіть спеціально створювали музику
У свою чергу, ідея колекції дитячого одягу МILA від Гриценко Оксани в створенні образу мрійливих маленьких принцес напередодні свят, особливо казкових новорічних і різдвяних. Творчим джерелом такого образу послужили поєднання філософії фешн-стилю «бохо» і романтики. Фешн-стиль «бохо» закладений в основних якостях одягу: він зручний, виконаний з натуральних тканин, зберігає свободу рухів та температурний комфорт.
Створення колекцій для фіналу стало можливим завдяки проекту fashion-менторства від NFZ, в який потрапили всі фіналісти. У ньому fashion-експерти діляться своїм професійним досвідом, допомагають конкурсантам розвинути навички і якості дизайнера, адаптуватися до професії і виробити високі стандарти роботи.
Ментор Оксани Гриценко – Юлія Порядіна-Гривнак, виконавчий директор New Fashion Zone розповіла, що моделі колекції розроблені в єдиній стилістиці. Її вдало підкреслюють аксесуари та взуття. У колекції були використані тільки натуральні матеріали: льон для суконь, кашемір для пальто і жилетів, бавовна для підкладки верхніх виробів, в’язане полотно для гетр і фетр для валянок.