Згідно постанови КМУ № 590, яка забороняє здійснювати капітальні видатки, а під це поняття потрапляє і капітальний ремонт доріг, у Сумській міській ТГ цьогоріч проводять лише ямковий і поточний ремонти. Тендери на виконання робіт, як ми вже писали раніше, виграли 2 підприємства – КП СМР “Шляхрембуд” і ТОВ «Роад Констракшн». Обидва переможці тендеру – сумські фірми, отже податки підуть у місцевий бюджет.
Поточний ремонт доріг у 2023 році передбачений на вул. Кустовська, вул. Металургів, вул. Лебединська, на просп. Свободи, у пров. Академічний, вул. Харківська, просп. М. Лушпи та просп. Перемоги, а також у Великочернеччинському, Стецьківському й Битицькому старостинських округах. Роботаи на цих ділянках, якими опікувалося КП «Шляхрембуд», вже майже завершені, а ТОВ «Роад констракшн» наразі виконує свою частину зобов’язань.
Зараз підрядник виконує поточний ремонт на вул. Харківська, просп. М. Лушпи та просп. Перемоги. На вул. Харківській та просп. Перемоги виконано 40% від запланованого, на просп. М. Лушпи розпочаті роботи з ямкового ремонту та встановлення бортового каменю, повідомляють у департаменті інфраструктури міста.
Задля запобігання підтоплення вулиць нашого міста під час дощу, фахівці КП “Шляхрембуд”на 40 вулицях обласного центру виконали роботи з очищення 626 решіток та оглядових колодязів зливової каналізації в усіх районах. Там, де було потрібно, почистили зливи від сміття; там, де треба, виконали ремонт і заміну пошкоджених та зруйнованих решіток та інших елементів зливових колодязів. Ці роботи КП виконувало також у рамках договору, який був укладений з Департаментом інфраструктури міста.
Вже майже місяць сумчани мають змогу у вечірній час дістатися додому комунальним транспортом. Фахівці відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг розглянули численні звернення мешканців обласного центру і разом з працівниками КП “Електроавтотранс” продовжили рух комунального транспорту від центральних і кінцевих зупинок з 21:30 до 22:00 в залежності від маршрутів. Звісно, ситуація з транспортом у місті далека від ідеальної, але у тих обставинах, у яких ми зараз живемо, транспортна система Сум працює на межі своїх сил.
Олена Миколаєнко, Панорама, №30-2023