На Сумщині відновили 2 зруйнованих мости
У Сумській області продовжується відновлення мостів і дорожньої інфраструктури, які були зруйновані через військові дії
За час повномасштабного вторгнення в Україну російських загарбників, у Сумській області було зруйновано 15 мостових переходів, 5 з яких розташовані на дорогах місцевого значення, а 10 – на автомобільних шляхах державного значення.
Роботи по відновленню мостової інфраструктури області почалися одразу, як Сумщина була звільнена від окупантів.
Вже були відновлені 2 мости на автомобільній дорозі Р-60 Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин (с. Новомутин, с. Шевченкове). Проводяться ремонтно-відновлювальні роботи на мостових переходах на автомобільних дорогах Т-19-09 Суми – Лебедин (с. Бишкінь), Т-19-28 /Н-12/ – Лутище – Куземин, на автомобільних дорогах місцевого значення у с. Білка Охтирського району, с. Токарі Сумського району.
Наприкінці серпня на Конотопщині відкрили перший відновлений міст державного значення, який був зруйнований через військові дії. На мостовому об’єкті працювали співробітники Державної спеціальної служби транспорту, яка у найкоротші терміни відновила мостовий перехід. Дві частини моста з’єднали надійною бетонною конструкцією, встановили огорожу, облаштували тротуари. До відбудови даного об’єкту долучилися і місцеві підприємці-агарарії Віктор ГАЛА та Олександр АНДРУЩЕНКО, які допомагали у відновленні моста.
ВІЛЬНИЙ ШЛЯХ. За годину після відкриття відновленого мосту на Конотопщині ним поїхав перший рейсовий автобус
Міст у Конотопському районі стояв у обласної влади у пріоритеті на відновлення, адже він є своєрідною “артерією життя”, яка поєднує не тільки дві громади, а й кілька районів області. Відтепер до людей зможуть вчасно доїхати екстрені служби, почали курсувати рейсові автобуси.
А 1 вересня відкрили для транспорту мостовий перехід у Охтирському районі. По мосту відкритий двосторонній рух транспорту вагою до 60 тонн, а також є безпечна зона для пішоходів. Поруч зі зруйнованим відкрили тимчасовий низьководний автодорожній міст із чотирьох пролітних будов на дерев’яних палях, що розрахований на дві смуги руху, обладнаний тротуарними смугами та огорожею.
ТИМЧАСОВЕ РІШЕННЯ. Термін експлуатації тимчасового мостового переходу у Охтирському районі – до 8 років. Віримо у відбудову раніше
“Це не капітальна споруда, яка була тут до приходу росіян. У такому вигляді міст з точки зору безпеки відновлювати поки що недоцільно. Разом з тим, тимчасова дерев’яна споруда забезпечить надійне транспорте сполучення як у межах громади, так і між кількома областями”, – зазначив очільник Сумської обласної військової адміністрації Дмитро ЖИВИЦЬКИЙ. Роботи на мосту через р. Ворскла почалися на початку серпня, виконувала їх, як і на Конотопщині, Державна спеціальна служба транспорту. Фінансово допомагав підприємець Віктор СУГАК. Роботи з облаштування під’їзних шляхів виконувала Служба автомобільних доріг у Сумській області.
Олена Миколаєнко
Панорама №27-2022
ФОТО СОВА і Армія.inform