Суми: новини, події, коментарі

Нотехс - будівництво у Сумах

У Сумах поки не знайшли винних у загибелі дівчини під тролейбусом

279

У суді, за інформацію прокуратури, мають заслухати ще чотирьох свідків – на наступному засіданні.

У справі аварії, в якій 2016-го року під колесом тролейбуса в Сумах загинула студентка, слухали свідків. Засідання відбулося 4 березня грудня в Зарічному районному суді Сум.

Загинула через власну необережність – таку версію смерті 16-річної студенти у лютому 2016 року озвучили свідки, яких слухали у суді, повідомляє Суспільне.Суми. Це були працівники комунального підприємства “Електроавтотранс”. Кажуть, дівчина, яка загинула під тролейбусом, не випадала з нього.

Любов Клюєва – начальниця технічної служби у “Електроавтотрансі”, відповідає за роботу контактних мереж і силових підстанцій. П’ять років тому її залучали до комісії з розслідування причин аварії. Говорить: водій нічого не порушував. Обладнання працювало.

“Саме по водію Конарєву Ігорю в мене, взагалі, ніяких зауважень не було ні тоді, ні зараз, він кваліфікований водій, виконує правильно всі маневрування. Було проведено огляд, будь-яких порушень у контактній мережі не було виявлено і не могло ніяким чином спричинити ту трагедію. Єдине, що вся комісія, і я в тому числі помітили, що були на узбіччях дуже великі кучугури снігу по всій трасі”, – говорить свідок Любов Клюєва.

Віра Ревенко у 2016-му обіймала посаду заступниці начальника служби руху цього ж підприємства.
“Не почищена була зупинка і в нас склалося враження, що померла дівчина, бо через необережність попала під колеса тролейбуса”, – вважає свідок Віра Ревенко.

У суді, за інформацію прокуратури, мають заслухати ще чотирьох свідків – на наступному засіданні.

Мати дівчини вважає винним у смерті доньки водія. За її словами, з матеріалів справи дізналась, що водій мав невеликий досвід керування новою моделлю тролейбуса.

“Вона стояла останньою, тут жінки біля міськвиконкому готувалися виходити та виштовхнули її до дверей. Двері відчинилися і вона випала. Вона випала на вал і одразу під тролейбус попливла. А двері відчинялися на кожній зупинці. Він не досвідчений водій в цьому тролейбусі. Дочка загинула з його вини”, – говорить матір загиблої дівчини Ірина Коробець.

Обвинувачені – водій тролейбуса, начальниця служби руху “Електроавтотрансу” та начальник технічного відділу управління капітального будівництва міської ради, а також двоє з трьох адвокатів відмовились давати коментарі Суспільному. Один захисник щодо їхньої позиції у цій справі відповів: “Під час розгляду судом буде прийнято рішення. Я довіряю суду, в мене недовіри суду немає зараз. Моя позиція з цього приводу буде висловлена в дебатах”.